روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن - شماره 3846

دیدار مدیر کل بهزیستی مازندران با حضرت آیت الله مرتضی صدوقی مازندرانی

  همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران با حضرت آیت الله مرتضی صدوقی مازندرانی دیدار و گفتگو کرد.
 دکتر فرزاد گوهردهی در این دیدار با بیان اینکه سازمان بهزیستی پس از انقلاب تاسیس شده است، گفت:  بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است و  مددجویان خط قرمز بهزیستی هستند و تمام تلاش ما این است که با حفظ کرامت انسانی و اجتماعی مددجویان، درد و آلام آن ها را کاهش دهیم و درجهت رفاه آن ها گام برداریم.
وی از جمله  مهمترین اهداف بهزیستی را توانمند سازی جامعه هدف عنوان کرد و افزود: ساخت و احداث مسکن یکی از اقدامات مهم بهزیستی در راستای توانمند کردن مددجویان است که از ابتدای شکل گیری سازمان بهزیستی تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان مازندران به جامعه هدف واگذار شده است.
مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه اولویت ما در واگذاری مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول و بیشتر است، ادامه داد: از ابتدای سال 1399  تا کنون ۵۷۰ واحد مسکونی به جامعه هدف واگذار شده است و امیدواریم با پیگیری های انجام شده این رقم  تا پایان سال جاری به ۷۰۰ واحد مسکونی برسد این در حالی است که برش تعیین شده برای استان مازندران 360 واحد مسکونی بوده است.
آیت الله صدوقی مازندرانی نیز با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی اسلامی است و همه در اصل و بقا نظام حق دارند، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر آرای مردم است و اسلامیت آن مبتنی بر دین و مکتبی است که همه به آن معتقد هستند و در نتیجه کار کردن برای این مردم ثواب و اجر است.
این عالم ربانی با بیان اینکه محل کار را به عنوان مرکز عبادی در نظر بگیرید گفت : اگر کار برای خدمت به مردم باشد سختی های آن آسان می شود و خدمت به مردم مانند عبادت است .مردم هر زمانی که لازم بوده در دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی وارد میدان شدند بنابراین این مردم مستحق خدمت هستند.
آیت الله صدوقی در پایان ضمن تقدیر و تشکراز خدمات بهزیستی در حوزه محرومیت زدایی افزود: کار شما خدمت به محرومین است و خداوند ان شالله به شما خیر دهد ، درحال حاضر مردم با مشکلاتی مواجه هستند و باید به این مشکلات توجه جدی شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه