روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن - شماره 3846

ده‌ها هزار شهرقدسی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در دوران كرونا بهره‌مند شدند

از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قدس با تمام توان اقدامات و فعالیت‌های پیشگیرانه‌ای را به منظور مقابله با شیوع کرونا انجام داده است. با توجه به مصوبات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا و بنا بر تاکیدات مهندس مختاری شهردار قدس، اطلاع‌رسانی و آموزش شیوه‌های کنترل شیوع بیماری کرونا با مضامینی چون راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری و علائم و نشانه‌های بیماری در قالب نصب بنرهای تبلیغاتی در اولویت اقدامات این سازمان قرار گرفت.
تولید و نشر آثاری با محوریت مقابله با کرونا در شبکه‌های اجتماعی، نصب بنر و بیلبورد در سطح شهر و اکران تیزرهای آموزشی مرتبط در تلویزیون‌های شهری از دیگر اقدامات سازمان در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان در خصوص این بیماری می‌باشد.
این سازمان همواره با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی اهدافی چون ترويج و ارتقای نشاط، شادابی و سلامت اجتماعی، فراهم آوردن بسترهای لازم جهت توانمندسازی شهروندان با استفاده از کارگاه‌های آموزشی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، نهادينه كردن فرهنگ عمومی و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی را پیگیری می‌کند.
همچنین برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان، برگزاری دوره‌های آموزشی این سازمان از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گرفت و در این راستا در 9 ماه نخست امسال بیش از 120  برنامه متنوع در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی برگزار شد که مورد استقبال و بهره مندی بیش از 50 هزار نفر از شهروندان قرار گرفته است.
خرید 9 دستگاه سمپاش، 3 تانکر، توزیع یک بسته‌ ملزومات بهداشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، بنیاد شهید، سازمان آتش‌نشانی و سازمان آرامستان شهرداری قدس و مشارکت در طرح گسترده ضدعفونی شهر از دیگر اقدامات این سازمان در مقابله با شیوع این بیماری است.
این سازمان به منظور قدردانی از کادر درمانی در مقابل ورودی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ سطح شهر، با نصب بنر از ایثار و فداکاری آنان در مواجهه با بیماری کرونا تشکر و قدردانی نمود. تمامی اقدامات پیشگیرانه این سازمان تا زمان کنترل کامل این ویروس واگیردار تداوم می‌یابد. شهروندان محترم نیز می‌بایست در به‌کارگیری توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع و انتقال این بیماری و اجتناب از حضور غیرضرور در اماکن عمومی و سطح شهر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه