روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن - شماره 3846

بهزاد نبوی رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران شد

 ۴۶ عضو حقیقی و حقوقی جبهه اصلاح طلبان ایران در جلسه عصر دیروز بهزاد نبوی را تا تصویب آیین نامه داخلی به عنوان رییس موقت این ائتلاف اصلاح‌طلب انتخاب کردند.
جلسه نهاد اجماعی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با عنوان جبهه اصلاح‌طلبان ایران روز گذشته برگزار شد و بهزاد نبوی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب با کسب بیشترین آرا از میان ۳۱ حزب و ۱۵ شخصیت سیاسی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند.
فرج کمیجانی رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات روز یکشنبه درباره نخستین جلسه جبهه اصلاح‌طلبان ایران گفت: اعضای جبهه با حضور در حسینیه جماران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام (ره)، بهزاد نبوی را به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان ایران تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند.
رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات ادامه داد: سپس با بحث و تبادل نظر درباره نحوه انتخاب اعضای هیات رییسه، به‌شکل اجماعی تصمیم گرفتند هیات رییسه دائمی این جبهه را بعد از طراحی، تدوین و تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کنند.
کمیجانی خاطرنشان کرد: در این جلسه بهزاد نبوی را که رییس سنی جلسه بودند به عنوان رییس موقت، حسین کمالی، آذر منصوری، فرج کمیجانی و محمدرضا جلایی پور را هم به عنوان سایر اعضای هیات رییسه موقت تا تصویب آیین نامه داخلی این جبهه انتخاب کردند.
وی افزود: اعضای هیات رییسه موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن متن پیش‌نویس آیین نامه نحوه تشکیل و فعالیت جبهه اصلاح طلبان ایران را با اخذ مشورت از همه اعضا آماده و در نخستین فرصت به تصویب اعضا برسانند و پس از تصویب آیین‌نامه داخلی بر اساس مفاد آن نسبت به برگزاری انتخابات هیات رییسه دائم اقدام کنند.
جبهه اصلاح‌طلبان ایران عنوان ائتلافی است که قرار است اصلاح‌طلبان را در رسیدن به انسجام و وحدت حداکثری با انتخاب تشکیلات جبهه ای واحد و توجه به مشترکات یاری و گفتمان اصلاح‌طلبان را نوسازی و بازسازی کند،  برنامه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی را با تاکید بر ارائه برنامه نجات اقتصاد کشور و کاهش مشکلات معیشتی مردم ارائه دهد. ائتلاف جدید اصلاح‌طلبان از درون اعضای تشکیل دهنده شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بیرون آمده است. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عنوان تشکلی است که با هدف یکپارچه‌سازی راهبرد اصلاح طلبان در تاریخ بیست و دوم آبان ماه ۱۳۷۸ با گرد هم آمدن ۱۸ تشکل سیاسی به وجود آمد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه