روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۳ دي - شماره 3824

با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی؛

مجتمع آبرسانی ارس به نام سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام گذاری شد

    آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و طی مراسمی با حضور مسئولین عالی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرماندهان سپاه، مجتمع آبرسانی ارس به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین و نام گذاری شد.
به گزارش کائنات، در این مراسم قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد حاضر در مراسم، در خصوص لزوم ایجاد مجمتع آبرسانی در حاشیه رود ارس اشاره کرد. مهندس عباسپور، همچنین افزود: با توجه به اینکه ارس، یک رودخانه مرزی است و کنترل کمی و کیفیت آن تحت کنترل ما نبوده طبیعتا دغدغه اصلی کارشناسان و مسئولین شرکت آب و فاضلاب نسبت به مطلوبیت عرضه آب استحصالی و ضرورت این امر که برای شرکت آب و فاضلاب استان ارائه آبی که از نظر کمی و کیفی قابل قبول بوده باشد و در بالاترین حد استاندارد ارائه خدمات داده شود، همواره حائز اهمیت است.
وی در ادامه بیان داشت: در راستای این امر شرکت آب و فاضلاب استان، نسبت به شناسایی چاه هایی که متاثر از رود ارس نباشد، اقدام به حفر چاه های متعدد و ایجاد مجتمع آبرسانی برای این منظور کرد. مهندس عباسپور اضافه کرد: در اجرای این طرح، ارزشمندتر آن بود که این مجتمع آبرسانی به نام سردار شهید سلیمانی نام گذاری گردد تا ارزش والای این شهید بزرگوار که خدمات شایان و بزرگی را برای ملت عزیزمان به انجام رسانده اند، همواره تجدید یاد شود. معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان نیز در این مراسم با برشمردن اثربخشی اینگونه پروژه ها بر کیفیت و نحوه خدمات رسانی به همشهریان، نسبت به پیشرفت و رونق هر چه بیشتر این مناطق با اینگونه اقدامات، ابراز امیدواری کرد.
مهندس خانی، در خصوص نام گذاری این مجتمع آبرسانی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار کرد: تمامی حرکات و اعمال ما زمانی ارزشمند است که در راه و اهداف تعریف شده شهدا باشد و چه زیباتر آنکه این مجتمع به نام زیبای سردار دلها شهید قاسم سلیمانی مزین شود. وی اضافه کرد: امیدواریم با اینگونه اقدامات بتوانیم آنطور که شایسته نام این شهدای گرانقدر می باشد، در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عمل نمائیم. لازم به ذکر است مجتمع آبرسانی سردار شهید قاسم سلیمانی با اعتبار 230 میلیارد ریال و با منبع تامین آب از دو چاه عمیق با دبی 50 لیتر بر ثانیه، تعداد 25 روستای شهرستان خداآفرین را با تعداد جمعیت بالغ بر 6942 نفر در قالب 2077 خانوار تحت پوشش قرار خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه