روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۸ آذر - شماره 3791

شرکت گاز استان بوشهر:

تحقق 60 درصدی فروش گاز در نیمه ابتدایی سال 99

 مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به مصرف سالانه بیش از 15 میلیارد متر مکعب گاز در بخش‌های خانگی، عمومی و صنعتی و...گفت: در شش ماهه اول سال 99 بالغ بر9 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب گاز در این بخش‌ها مصرف شده است.
به گزارش کائنات، مهندس رحمانی گفت: 97 درصد گاز توزیع شده در استان بوشهر در اختیار پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها قرار دارد.
وی گفت: گازرسانی به‌ موقع به نیروگاه‌های استان از اولویت های مهم شرکت گاز استان می باشد و در حال حاضر 6 نیروگاه در استان از نعمت گاز برخوردار می باشند که در 6 ماهه اول سال 99 با مصرف بیش از 2 میلیارد متر مکعب گازسهم بالایی از مصرف گاز در استان را به خود اختصاص داده است .
رحمانی گفت: پتروشیمی های مستقر در سطح استان  به دلیل ارزش افزوده محصولات آنها، همچنین اشتغال پایدار فراهم شده به واسطه حضور این صنایع،  کمک فراوانی به توسعه پایدار استان خواهند کرد، در همین راستا شرکت گاز استان بوشهر نیز با اختصاص 75 درصد از فروش گاز خود به این صنایع گام مهمی در راستای توسعه پایدار استان برداشته است.
وی در ادامه افزود: شرکت گاز استان بوشهر سالانه بیش از15  میلیارد متر مکعب گاز به مشترکان خود تحویل می‌دهد که از این میزان75درصد در پتروشیمی‌ها  5/22 درصد در نیروگاه‌ها و 4/2 درصد در صنعت سیمان، سی ان جی و دیگر صنایع مصرف می‌شود.
وی تصریح کرد: با گسترش و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ در استان، ضرورت تامین سوخت این صنایع  یکی از وظایف و اولویت های کاری مهم شرکت  گاز استان بوشهر می باشد و به همین منظور در حال حاضر بیش از 99درصد از گاز مصرفی استان به صنایع تحویل داده  می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهرتامین مستمر گاز در بخشهای مختلف خانگی، تجاری و صنعتی را از اهداف و وظایف مهم شرکت گاز استان بوشهر برشمرد و افزود : این استان به واسطه داشتن منابع عظیم انرژی و وجود پالایشگاه ها و پتروشیمی های مستقر در استان از جمله استانهای مهم در تامین منابع گاز کشور محسوب می شود و شرکت گاز استان بوشهر نیز همواره جزء استان های  برتر در زمینه فروش گاز به شمار می رود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه