روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۵ آذر - شماره 3790
تیتر خبرها

نشت یابی بیش از 7 هزار و 400 کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل در 8 ماهه امسال

 مدير عامل شركت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی 7 هزار و 417 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در هشت ماهه نخست سال 99 خبر داد.
به گزارش کائنات، سردار اسماعیلی مدیرعامل اين شركت مهم ترین هدف از نشت یابی خطوط گاز را جلوگیری از بروز سوانح، بهره برداری ایمن از گاز طبیعی و کاهش آلودگی های زیست محیطی عنوان کرد و افزود: بازرسی های مستمر و نشت یابی؛ اهمیت بسیار زیادی در برنامه های گاز استان داشته و انجام دقیق عملیات نشت یابی و بررسی مستمر خطوط و  تاسیسات؛ از به وجود آمدن حوادث ناگوار و هدر رفت این سرمایه ملی جلوگیری خواهد کرد.
اسماعيلي در رابطه با فرآیند کار نشت یابی نیز افزود: پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت‌یاب، موارد نشتی و مخاطره‌آمیز در اسرع وقت به واحد بهره‌برداری اداره گازرسانی اعلام و واحدهای مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به رفع نشتی اقدام می‌کنند. وی با توجه به لزوم تداوم خدمات گازرسانی و تامین مستمر گاز طبیعی برای مشترکین این مهم را منوط به شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز و رفع هرگونه نشتی های موردی و احتمالی برشمرد، گفت: در هشت ماهه نخست امسال ؛ بیش از 7 هزار و 417 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و بیش از 154 هزار انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است. وی در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز ، به مشترکین عزیز توصیه کرد : به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل شش ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه