روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۸ آبان - شماره 3785

در بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های عمرانی صورت گرفت؛

ارزیابی پیشرفت 30 درصدی احداث کتابخانه مرکزی

 رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن بازدید از پروژه های عمرانی احداث کتابخانه مرکزی و خیابان دسترسی خوابگاه نرجس به سالن ورزشی، میزان پیشرفت فیزیکی آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش کائنات، دکتر ابراهیم عبدی پور در این بازدید میدانی از تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه برای اتمام پروژه های عمرانی در دست اجرای دانشگاه سخن گفت و افزود: برخی از پروژه ها با محدودیت اعتبار مواجه شده اند اما در صورت تامین اعتبار مورد نیاز با سرعت و دقت برای اتمام آن ها اقدام خواهیم کرد.
رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه ی خیابان دسترسی خوابگاه نرجس به سالن ورزشی اظهار داشت: با توجه به اهمیت سهولت تردد دانشجویان از خوابگاه تا سالن ورزشی، احداث خیابان ارتباطی بین این دو مکان از اولویت های ما به شمار می رود که به زودی عملیات آسفالت ریزی آن نیز به پایان خواهد رسید و مشکل دانشجویان در تردد بین این دو مکان مرتفع خواهد شد.
دکتر ابراهیم عبدی پور همچنین به موافقت دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مورد تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با اتمام مرحله اسکلت و دیوار چینی ساختمان کتابخانه مرکزی، این پروژه به پیشرفت 30 درصدی رسیده است و در صورت تامین اعتبارات لازم تا پایان سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه