روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر - شماره 3763

برگزاری کلاس های آموزش مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در مدارس سطح استان اردبیل

 کلاس آموزشی استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی و وسایل گاز سوز در بین دانش آموزان مدارس شهر آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین استان اردبیل برگزار شد.
سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود : در راستاي فرهنگ سازي عمومي مصرف بهينه گاز طبيعي و رعايت نكات ايمني در بين دانش آموزان بعنوان همياران شركت گاز، و ترويج فرهنگ مصرف گاز طبيعي در ميان خانواده ها ، كلاس آموزشي با حضور كارشناس اداره گاز ناحیه آبی بیگلو در مدرسه ابتدایی شهید ذاکر 1، شهر آبی بيگلو برگزار گردید.
اسماعیلی با اشاره به این موضوع که افزایش آگاهی مشترکین گاز در زمینه مصرف ایمن و بهینه می تواند حفظ و صیانت از این سرمایه ملّی و همچنین کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی را به دنبال داشته باشد اظهار داشت: در این دوره آموزشی که با رعایت کلیه پروتکلهای بهداشتی برای 100 نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهر آبی بیگلو از توابع شهرستان نمین برگزار شد کلیه آموزش های لازم به منظور عملی کردن شعار اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی و پیشگیری از خطر گاز گرفتگی ارائه گردید.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی و اصلاح الگوی مصرف به عنوان یکی از فرآیندهای فرهنگ‌سازی طی سالهای اخیر در اکثر مدارس و مساجد استان برگزار شده بود که خوشبختانه اثربخشی بسیار خوبی به همراه داشته و زمینه‌ساز کاهش حوادث و صرفه‌جویی در مصرف گاز مشترکان بوده است.
اسماعیلی در پایان گفت: دانش آموزان با توجه به نقش تأثیر گذاری که در ارتباط با والدین و اصلاح فرهنگ اجتماعی دارند می توانند نقش فعال و موثّری در شکل گیری فرهنگ صحیح استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه