روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر - شماره 3762

بلیت سینماها از آبان‌ماه تمام بها می‌شود

 دبیر شورای صنفی نمایش با بیان اینکه بلیت سینماها از اول آبان ماه تمام‌بها خواهد بود، تاکید کرد که قرار است شورای اکران آنلاین در آینده تشکیل شود.
مرتضی شایسته در گفت و گو با ایرنا درباره مصوبات جلسه ۲۰ مهرماه شورای صنفی نمایش، گفت: این جلسه با حضور اعضای شورا و مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی در محل اتحادیه تهیه کنندگان تشکیل و مقرر شد از ابتدای آبان ماه بهای بلیت سینماها به روال قبل برگردد و در تمام روزهای هفته به جز سه شنبه‌ها تمام بها باشد. به این ترتیب فقط روزهای سه شنبه بلیت سینماها نیم بها خواهد بود.
وی با اشاره به این که اکران فیلم‌هایی که روی پرده هستند پس از بازگشایی سینماها همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: فیلم سینمایی اینجا هم باران می بارد نادر طریقت و مردن در آب مطهر نوید محمودی به ترتیب در سرگروه‌های سینمایی بهمن و ایران از ۳۰ مهر ماه اکران خواهند شد.
شایسته اضافه کرد: یکی دیگر از مصوبات امروز شورا این بود که از این پس تمام سینماهای کشور باید به عضویت سامانه سامفا که مربوط به اکران و فروش سینماهاست درآیند و دفاتر پخش مکلف هستند به سینماهایی که عضو سمفا نیستند، فیلمی برای اکران ندهند.
دبیر شورای صنفی نمایش درباره اینکه قرار بود در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، موضوع شورای آنلاین هم به بحث گذاشته شود گفت قرار است این شورا به طور مجزا تشکیل شود.
گفتنی است از تیرماه امسال تمام روزهای هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه، بلیط سینما نیم بها شده بود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه