روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۷ مهر - شماره 3752

انجام موفقیت آمیزعملیات انشعاب گیری گرم

 درشهریورماه سال جاری انجام عملیات هات تپ بروی خط لوله چهارم سراسری، زمینه لازم برای انتقال گازطبیعی به روستاهای شهرستان لار و گراش فراهم شد.
به گزارش کائنات، حمید خدری مدیرمنطقه درتوضیح بیشترخبرافزود: انشعاب گیری گرم یکی ازفرآیندهای با اهمیت درخطوط انتقال گازمحسوب می شود که با برنامه ریزی های لازم در سایه همدلی و همکاری بین امورهماهنگی و نظارت برانتقال گاز، منطقه پنج عملیات انتقال گاز و شرکت گاز استان فارس ایجاد شد و انشعاب گیری ازخط لوله چهارم با موفقیت به انجام رسید.
وی تصریح کرد: دراین عملیات انشعاب گیری ازخط لوله 56 اینچ چهارم سراسری درمحدوده مرکز بهره برداری تابناک به قطر چهاراینچ صورت پذیرفت تا امکان اتصال خط لوله انتقال گازطبیعی به روستاهای خلیلی، فداغ و عماد شهر از توابع شهرستان لار و گراش ( استان فارس) ودیگر بخش های مصرف ایجاد شود.
مدیرمنطقه ده عملیات انتقال گازدرادامه اظهارکرد: این عملیات می تواند در قالب مسئولیت های اجتماعی موجب توسعه اقتصادی از بعد مادی و همچنین آسایش و رفاه روستاهای همجوار گردد.
به گفته خدری، اجرای موفقیت آمیزچنین پروژه های تخصصی ، بیانگر توانمندی و آمادگی کارکنان شرکت انتقال گازایران محسوب می گردد.
برپایه این گزارش، عملیات انشعاب گیری گرم از خطوط  لوله  نفت و گاز بدون قطع سیال اطلاق می شود که بکار گیری آن تاثیر مهمی در استمرار تولید دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه