روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۷ مهر - شماره 3752

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران:

کسب مقام نخست جشنواره شهید رجایی مرهون زحمات تمام همکاران است

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با اشاره به کسب مقام نخست آموزش و پرورش مازندران در جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ استان گفت: کسب این مقام افتخارآمیز مرهون تلاشها و زحمات تمام همکاران از ستاد تا صف است.
به گزارش کائنات، "علیرضا سعدی پور" که در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمت در سالن همایش های سازمان مدیریت و برنامه ریزی حضور یافت پس از دریافت لوح نشان دستگاه برتر این جشنواره، دستیابی به مقام نخست و عنوان دستگاه برتر در مازندران را مرهون تلاشهای تمام همکاران دانست.
وی با بیان اینکه زحمات همه مدیران مدارس، معاونان، معلمان، دبیران، آموزگاران و پرسنل اداری در این موفقیت قابل شناسایی است، تصریح کرد: همه فرهنگیان استان در جای جای استان در هر عرصه ای که حضور داشتند با فداکاری و ایثار پای کار ایستادند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند و من این لوح نشان را به تمام فرهنگیان از آموزش و پرورش استثنایی گرفته تا حوزه سوادآموزی و تربیت بدنی و ... تقدیم می کنم.
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران دستگاه برتر گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی شد، خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی هرساله بین دستگاه های اجرایی استان برگزار شده و دستگاه ها براساس شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه