روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۵ مهر - شماره 3750

عملیات اجرایی هنرستان‌ دخترانه شهر توره آغاز شد

مراسم کلنگ زنی هنرستان رضوان شهر توره با اعتباری بالغ بر ۳۰۰۰ میلیون ریال توسط مهندس آقازاده استاندار مرکزی و با حضور دکتر رجبی فرماندار شهرستان شازند برگزار شد
به گزارش کائنات، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مرکزی با اشاره به آغاز عملیات ساخت هنرستان دخترانه رضوان شهر توره، گفت: با احداث این مرکز بخشی از مشکلات آموزشی منطقه محروم شازند و سربند مرتفع می‌شود.
وی اظهار کرد: سال گذشته و همچنین در سال جاری با وجود تمام تنگناهای اقتصادی که این اداره کل با آن دست به گریبان است، تلاش کردیم تا با جذب و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین نسبت به احداث، تکمیل و بازسازی فضاها و مراکز آموزش استان اقدام شود. زیرا توسعه مراکز آموزشی نیاز هر جامعه به شمار می‌رود.
مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: پروژه هنرستان ۶ کلاسه دخترانه رضوان شهر توره با زیربنای حدود ۵۵۶ مترمربع در قالب شش کلاس در دو طبقه با مشارکت ۵۰ درصدی خیر احداث خواهد شد.
محمدی بیان کرد: در صورت تحقق تعهد مالی خیر، مابقی اعتبار از منابع ملی تأمین می‌شود و پیش بینی می‌کنیم این مرکز آموزشی دخترانه در مدت کمتر از شش ماه احداث و به بهره برداری برسد. وی بیان داشت: امیدواریم با احداث این مراکز آموزشی بخشی از مشکلات آموزشی منطقه شازند و سربند که یکی از مناطق محروم در حوزه آموزش است، مرتفع شود. مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: پیش بینی می‌شود این هنرستان که دارای ستون بتنی و سیستم گرمایشی موتورخانه رادیاتور با سقف بلوکی در مدت کمتر از شش ماه ساخته شود. محمدی، جذب و بهره‌مندی از ظرفیت خیرین چه در داخل استان و چه خارج از استان را برای ساخت فضاهای آموزشی را از سیاست‌های این اداره کل عنوان کرد و افزود: ما معتقدیم حضور خیرین در تمامی حوزه‌ها خصوصاً آموزش می‌تواند بخش مهمی از مشکلات استان را برطرف کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه