روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ شنبه ۵ مهر - شماره 3750

با حضور استاندار و مسئولین استانی و شهرستانی ؛

کلنگ کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در جویبار بر زمین زده شد

همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان جویبار کلنگ کتابخانه عمومی شهیدان معلمی با دستان مسئولین استان و شهرستان به زمین زده شد.
به گزارش کائنات، همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضور حسین‌زادگان استاندارمازندران، آیت الله علی معلمی نماینده مازندران در خبرگان رهبری، آرزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، فرماندار و مدیران شهرستانی کلنگ احداث کتابخانه عمومی شهیدان معلمی در زمینی به مساحت 330 مترمربع واقع در کلاگرمحله شهرستان جویبار زده شد.
آرزو ولیپور در این مراسم گفت: در سال های  اخیر 27 کتابخانه در مازندران بهره بهرداری شد وبا 2 کتابخانه ای که در هفته دولت امسال به بهر برداری رسید، مجموعه 117 کتابخانه در مازندران رسیدیم که تا پایان دولت دو کتابخانه  دیگر هم به بهره برداری خواهد رسید ، از  استاندار مازندران بخاطر حمایت هایشان در حوزه کتابخوانی تشکر می کنیم.
سید علی اسد فرماندار جویبار نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 3 کتابخانه در شهرستان وجود دارد که دو کتابخانه مشارکتی است و با این حجم از رشد کتابخوانی ضرورت احداث کتابخانه جدید وجود دارد.
وی با بیان اینکه سرانه کتاب باعث کاهش بسیاری ازمعضلات و مشکلات جامعه خواهد شد، عنوان کرد: با توجه به تحقیقات انجام شده کشورهای که سرانه کتابخوانی آنها بالا بود مرگ و میر تصادفات رانندگی پایین است، به طبع کم شدن حوادث جاده ای مراجعه به دادگاه ها و بیمارستان ها نیز کم می شود.
فرماندار جویبار در ادامه افزود: در اخلاق مداری و اینده نگری و هرآنچه بتوانیم در حوزه کتابخوانی توجه کنیم یقینا جامعه بهتری خواهیم داشت و سبک زندگی بهتر خواهد شد همه کسانی که این توان را دارند چه آنانی که وظیفه اخلاقی دارند و چه کسانی که مسئولیت دارند، در این مسیر باید حمایت کنند.
گفتنی است در پایان از آیت الله معلمی  نماینده مازندران در خبرگان رهبری، ابوالشهیدین و خیر کتابخانه ساز استان از طرف استاندار مازندران و مدیرکل کتابخانه های عمومی تجلیل و قدردانی شد

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه