صفحه اول
مهدی جهانگیری، رئیس هیات مدیره گروه مالی گردشگری، از سرمایهگذاری صد در صدی این گروه در پلتفرم «شیدا» خبر داد. به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، مهدی جهانگیری، رئیس هیات مدیره گروه مالی گردشگری، در یادداشتی که به تازگی منتشر شده، از رونمایی پلتفرم «شیدا» و پیوستن آن به شبکه نمایش خانگی خبر داد. وی در این یادداشت ضمن ابراز خرسندی از اینکه گروه مالی گردشگری از این پس سهمی هرچند کوچک در روایتگری و قصهگویی برای مردم بزرگ ایران خواهد داشت، نوشت: این اقدام ضمن کمک به اقتصاد هنر و سینما، تولید آثار هنری ارزنده و فاخر را نیز به عنوان بخش مهمی از رسالت خود تعریف کرده است. جهانگیری با اشاره به نقش بانک گردشگری به عنوان اولین بانکی که در حوزه اقتصاد هنر فعالیت میکند، گفت: این سرمایهگذاری نشاندهنده تعهد این بانک به توسعه و حمایت از صنایع فرهنگی و هنری کشور است. وی افزود: این اقدامات به رشد و شکوفایی بیشتر هنر و سینما در ایران کمک کرده و فرصتی برای تولید محتوای باکیفیت و جذاب برای مخاطبان فراهم میآورد. جهانگیری سرمایهگذاری در پلتفرم «شیدا» و ورود به عرصه فرهنگ و هنر را در راستای مسئولیتهای اجتماعی گروه مالی گردشگری دانست و در ادامه نوشت: گروه مالی گردشگری تلاش میکند در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود فضایی گرم و صمیمی را برای خانوادههای ایرانی فراهم کند. او در ادامه آورده است: یکی از مهمترین رسالتهای گروه مالی گردشگری ایجاد اشتغال پایدار به صورت مستمر و حمایت از کارآفرینی در عرصههای مختلف کشور است. آغاز به کار پلتفرم «شیدا» نیز زمینهساز کارآفرینی را برای جوانان مستعد ایرانی و جوانان هنرمند کشورمان فراهم خواهد کرد.