روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۶ آبان - شماره 4701

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

درخشش خوزستان در دهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از درخشش این استان در دهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.
مجید منادی  اظهار کرد: دهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب با حضور ۲۵۱ روستا از ۱۴۷ شهرستان و ۲۲ استان به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه ۲۰ روستا از خوزستان در این جشنواره شرکت کرده بودند، تصریح کرد: روستاها از شهرهای کارون، شوش، رامهرمز، اندیمشک، دهدز، باغملک، بهبهان و حمیدیه بوده‌اند.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، روستای مربچه از رامهرمز و شهرک بختیاری از شوش (جامعه عشایری) در این دوره از جشنواره به عنوان روستاهای برگزیده معرفی شدند.
منادی ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز، خوزستان با روستاهای باصدی و دوکوهک از رامهرمز و ساریه از دشت آزادگان مقام آور جشنواره مذکور بودند.
وی عنوان کرد: تشویق مردم روستا و عشایر برای توجه به کتاب با برنامه‌های خلاقانه و ورود کتاب به سبد خانوار در جامعه روستایی و عشایری می‌تواند از اهداف جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: همچنین ایجاد نشاط بین روستاها و عشایر با برنامه‌های کتاب و کتابخوانی و ارتقا فرهنگ عمومی جامعه نیز می‌تواند از دیگر اهداف جشنواره باشد.

برگزاری جلسه بازنگری مدیریت در شرکت گاز استان گلستان
 در راستای اجرای برنامه  مدیریت کیفیت یکپارچه جلسه بازنگری مدیریت  شرکت گاز استان گلستان  در سال جاری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی گاز گلستان-   این جلسه که  با حضور مدیر عامل ، اعضاء هیئت مدیره و دارندگان استانداردها  در گاز گلستان  برگزار گردید، به مواردی از جمله پیگیری تحقق تصمیمات جلسات گذشته ،  بازنگری مدیریت، شكایات و درخواستهای مشترکین  و ارزیابی نظرات گروههای ذینفع،  بررسی نتایج ممیزی های انجام شده دوره های گذشته  و همچین عدم انطباق های ممیزی داخلی، اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه ، پایش فرآیند ها، پیشنهادات امور / واحدها   و سایر موارد مرتبط دیگر  پرداخته شد و مورد  بررسی قرار گرفت .

تاکید مدیر مخابرات
 منطقه گلستان بر رفع خرابیها در کوتاهترین زمان
 در جلسه بررسی مشکلات  مخابرات شهرستان گرگان بر رفع خرابی ها در کوتاهترین زمان تاکید شد . به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، جلسه ای با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی  بمنظور بررسی وضعیت ارائه خدمات و سرویس ها در مخابرات گرگان برگزار شد.   در این جلسه که مهندس ابوالفضل جوادی مدیر مخابرات گرگان و دکتر امیرعلی شاهکوه محلی رئیس اداره بازرسی و نظارت مخابرات منطقه گلستان نیز حضور داشتند ابتدا گزارشی از مشکلات و موانع موجود بر سر راه توسعه مخابرات در مرکز استان ارائه و تشریح شد.  مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به اهمیت توسعه مخابرات در مرکز استان و تمرکز بیش از پیش بر آن گفت: موانع باید شناسایی و برنامه ریزی برای رفع آن انجام شود.  وی تامین به موقع تجهیزات و افزایش همکاریهای بین بخشی را در این راستا موثر دانست .  دکتر غلامعلی شهمرادی نظارت بر اجرای فرایندهای عملیاتی اجرا شده چه توسط کارشناسان مخابرات چه پیمانکاران را الزامی دانست و جز فعالیتهای اولویت دار اداره بازرسی مطرح کرد.

توسعه تجهیزات  مخابرات در روستای پادلدل
شهرستان گالیکش
 نجهیزات مخابرات در روستای پادلدل شهرستان گالیکش توسعه یافت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس مجید خسروی با اشاره به ضرورت توسعه امکانات مخابراتی و زیرساختهای موجود  به دلیل افزایش متقاضیان خدمات و سرویسهای مخابراتی گفت : بر اساس بررسیهای انجام شده در روستای پادلدل از مرکز فارسیان  نیاز به افزایش پورت شناسایی شد و برنامه ریزی در راستای توسعه انجام شد .  رئیس اداره مخابرات شهرستان گالیکش با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات ارائه شده از اهمیت بالایی برخوردار است : از نصب و راه اندازی DSLAM5106 و افزایش پورت خبر داد .  وی بهره مندی تعداد بیشتری از اهالی این روستا از اینترنت پرسرعت مخابرات را هدف از اجرای این پروژه دانست و گفت : توسعه در نقاط شهری و روستایی با توجه به توزیع عادلانه و میزان متقاضیان ، بصورت مستمر در دستور کارمخابرات شهرستان گالیکش قرار دارد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه