روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۶ آبان - شماره 4701

با اولین بارش زمستانی در آذربایجان شرقی؛

مصرف گاز ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار مترمکعب افزایش یافت

   لیلا پاشایی :  با برودت هوا و نزول اولین بارش های زمستانی، میزان مصرف گاز مشترکین استان آذربایجان شرقی ۷ میلیون و ۶۱۸ هزار مترمکعب افزایش یافت.
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر اظهار کرد: سرما مصرف گاز را چند برابر کرده است بطوری که هم اکنون مصارف خانگی، ۳۹ درصد مصرف گاز استان را به خود اختصاص داده اند.
فیروز خدائی افزود: با توجه به پیش بینی های جوی مبنی بر برودت هوا و مشخصا ناترازی تولید و توزیع گاز در کشور، ضرورت دارد مصرف بهینه به عنوان مهم ترین راهکار مشارکت مردم در گذر از زمستان سرد سال مطرح و اطلاع رسانی شود.
وی تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با تنظیم دمای منازل بین 18 تا 21 درجه، استفاده از لباس‌های گرم در منزل، انسداد دریچه‌های کولر و استفاده از پرده‌های ضخیم برای درها و پنجره‌ها از هدررفت دما پیشگیری کرده و کمک مهمی به کاهش مصرف گاز کنند.
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: کاهش یک درجه از دمای اتاق ۶ درصد مصرف گاز را کاهش می دهد و بدیهی است با لحاظ تعداد یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک گاز طبیعی در استان در صورت کاهش یک درجه دما، میزان مصرف به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.
رضایت‌مندی مشترکین مهم‌ترین هدف شرکت گاز آذربایجان شرقی
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی همچنین در اولین سفر کاری خود ضمن دیدار صمیمی با کارکنان ادارات گاز شهرستان‌ های ملکان، بناب و آذرشهر، بر اهمیت نقش نیروی انسانی در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین تأکید کرد.
فیروز خدایی در این دیدارها اظهار کرد: آمادگی کارکنان و حفظ تأسیسات گازرسانی کلید خدمت رسانی مستمر در زمستان است.
خدایی، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌ روزی کارکنان، بر ضرورت حفظ و نگهداری از تاسیسات گازرسانی به عنوان سرمایه‌های ملی اشاره کرد و افزود: نرم افزار پیشرفته و بروز ipcmms یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی در حوزه تعمیرات و نگهداری است که ضرورت دارد با دقت و اولویت در راستای حفظ تاسیسات گازرسانی مدنظر قرار گیرد.
وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب‌ رجوع و ارائه خدمات صادقانه به مردم تأکید و اظهار کرد: رضایت‌مندی مشترکین، مهم‌ترین هدف ماست و باید با ارائه خدمات با کیفیت برای خدمت رسانی صادقانه تلاش کنیم.
خدایی همچنین به موضوع ناترازی گاز اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، نیازمند همدلی و تلاش مضاعف همه همکاران هستیم تا بتوانیم زمستان سرد را با جریان توام گاز سپری کنیم.
در این دیدارها، کارکنان ادارات گاز شهرستان‌ های ملکان، بناب و آذرشهر نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات و چالش های اجرایی خود پرداختند.
در پایان این دیدارها، خدایی ضمن قدردانی مجدد از زحمات کارکنان و اشاره بر اینکه نیل به اهداف سازمانی حاصل تلاش جمعی کارکنان فارغ از نوع استخدام و امور محوله است به بررسی روند اجرای پروژه های شهرستانی پرداخت و بر ضرورت حفظ ایمنی کارکنان در هنگام انجام وظایف تاکید کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه