روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۵ آبان - شماره 4700

مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور؛

سرود قهرمانی آرتا لجستیک تبریز در کیش

    لیلا پاشایی: تیم فوتبال آرتا لجستیک تبریز قهرمان مسابقات کارگران کشور شد.
تیم فوتبال کارگران آرتا لجستیک تبریز که به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی در مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی کارگران کشور در جزیره کیش حضور یافته بود با کسب افتخار به مقام نخست این رقابت‌ها نائل آمد.
نماینده فوتبال کارگران استان آذربایجان شرقی در مسابقات هفت نفره قهرمانی کشور موفق شد در فینال مسابقات و در ضربات پنالتی تیم میزبان ( شرکت خدمات عمران کیش ) را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را بدست بیاورد.
شرکت حمل و نقل بین المللی آرتا لجستیک تبریز به مدیرعاملی مهندس فرهاد سرایی که سابقه درخشانی در عرصه ورزش استان و کشور را داراست، پیش از این نیز موفق شده بود عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی کارگران کشور و انتخابی تیم ملی کارگران را در جزیره کیش در سال گذشته را بدست بیاورد، بار دیگر توانست برای استان آذربایجان شرقی افتخار آفرینی نموده و عنوان قهرمانی مسابقات را برای استان پر افتخار آذربایجان شرقی به ارمغان بیاورند.
از نکات جالب توجه مسابقات نیز کسب عنوان آقای گلی مسابقات برای دومین مرتبه توسط ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی بوده است   
لازم بذکر است در پایان مسابقات هادی پناهی برترین دروازه بان جام، ابوالفضل امیدی آقای گل مسابقات، امیر یحیی پور بعنوان برترین سرپرست و یعقوب نجاری نیز بهترین سرمربی مسابقات انتخاب و طی مراسمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه