روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر - شماره 4690

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

سینما در راس هنر سیستان و بلوچستان

 مهتاب ذورقی- سیستان و بلوچستان- سومین جشن مهر سینما زاهدان با حضور پرشور مسوولان و فعالان حوزه فرهنگ، هنر و سینما در تالار اشراق مجتمع بزرگ فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این آیین ضمن تبریک این رویداد به هنرمندان حوزه سینما، اظهار کرد: فیلم‌سازان و مستندسازان استان در سطح ملی و کشور می‌درخشند و افتخار آفرینی می‌کنند.
 علی سرگزی بیان کرد: ظرفیت‌ها و داشته‌های خوبی داریم و هنرمندان ما با وجود کمبودها و ضعف‌ها در جشنواره‌های مستند و فیلم ملی و بین المللی مقام‌های ارزشمندی کسب می‌کنند.
 وی با اشاره به کمک‌های مالی و معنوی فرماندار سراوان در حوزه سینما و فرهنگ، هنر این شهرستان، افزود: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در امری پسندیده و جهادی در سفر اخیر رئیس سازمان سینمایی کشور پیشنهاد تجهیز یک سالن از مجموعه این اداره کل برای اضافه شدن یک سینمای دیگر در زاهدان را دادند.  
 سیستان و بلوچستان دارای بالاترین درصد رشد سینما در کشور
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بالاترین درصد رشد کشوری را در حوزه ساخت و ساز و فعال کردن سینما را دارد، تصریح کرد: این دستاوردها به برکت حضور هنرمندان تحقق یافته است.  
 سینما در راس هنر سیستان و بلوچستان  
 وی با بیان اینکه سینما در راس هنر سیستان و بلوچستان و کشور قرار دارد، گفت: دستاوردها و اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ، هنر بویژه سینمای این منطقه رخ داده، که می‌طلبد با مساعدت مسوولان ارشد استان و وزارتخانه نگاه ویژه‌ای در حوزه بودجه این حیطه داشته باشند تا شاهد و نویدبخش اتفاقات بهتر و بیشتری در عرصه فرهنگ و هنر بویژه سینما در این خطه پهناور باشیم.
 سرگزی از عبدالسلام بلوچ‌زاده معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان، رئیس گروه سینمایی، هنرمندان و اساتید حوزه سینما تقدیر و تشکر کرد و تقویت روابط بین هنرمندان و توجه به سینماگران استانی را خواستار شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه