روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱۵ مهر - شماره 4686

دیدار رئیس دفتر نماینده امیدیه با مدیر عامل شرکت آغاجاری


  رئیس دفتر دکتر حیات مقدم در شهرستان امیدیه با حضور در شرکت نفت و گاز آغاجاری با مهندس تقی زاده دیدار و گفتگو کرد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری ضمن تبریک انتصاب مهندس خاوری مهر بعنوان رئیس دفتر نماینده مجلس در سطح شهرستان امیدیه اقدامات شرکت را تشریح کرد.
مهنس جواد تقی زاده در این دیدار با تاکید بر تعامل و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی و نماینده محترم مجلس شورای اسلامی بیان کرد : رویکرد ما در شرکت نفت و گاز آغاجاری این است که هر چیزی که به نفع مردم باشد به سمت آن حرکت کنیم. مهندس تقی زاده با بیان اقدامات شرکت آغاجاری در حوزه اشتغال بعنوان یکی از مطالبات اصلی جامعه عنوان کرد : در حوزه اشتغال با ساماندهی بیش از ۱۰۰۰ راننده استیجاری در شرکت و پرداخت حقوق بر اساس قانون کار و همچنین جذب ۸۵ خودروی جدید استیجاری گام مهمی برداشته شد. مهندس تقی زاده با اشاره به طراحی و ساخت کارخانه توصیه پساب نمک‌زدایی در تاسیسات مارون افزود : در حال حاضر قراداد احداث این کارخانه در دست اقدام می باشد که انشالله با راه اندازی آن بیش از ۲۰۰ نفر بصورت مستقیم و ۵۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد خواهد شد.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری توسعه فضای ورزشی در سطح شهرستان امیدیه با اجرای پروژه های پارک اختصاصی بانوان در زمینی به وسعت ۳۴ هزار متر مربع،بازسازی استخر کارگری و کارمندی امیدیه ، احداث خانه بازی کودکان در محیطی به وسعت ۱۳۰۰ متر مربع، احداث خانه بازی دیجیتال ویژه بانوان و احداث سالن های جدید ورزشی در زمینی به وسعت ۴۳ هزار متر مربع را از دیگر اقدامات این شرکت بر شمرد. جواد تقی زاده  ایجاد تحول در ارتقا امنیت شهرستان امیدیه را از دیگر اقدامات شرکت آغاجاری دانست و گفت: در این راستا پروژه نصب سیستم های الکترونیکی و دوربین های مدار بسته به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در تمام نقاط مشترک شهری و شرکتی در حال اجرا می باشد که به زودی راه اندازی خواهد شد. مهندس تقی زاده در خصوص تکمیل پروژه های مهم شهرستان امیدیه  در حوزه جاده ها بیان کرد : تکمیل جاده امیدیه به جایزان پس از ۱۷ سال به پایان رسید و پروژه تکمیل تونل بین شهری امیدیه به میانکوه نیز در حال اجرا می باشد و با پیگیری که صورت گرفته تکمیل و احداث باند دوم جاده حد فاصل روستای حبابه تا سراهی آغاجاری نیز در حال اجرا می باشد. مهندس منصور خاوری ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده شرکت در سطح شهرستان امیدیه  تعامل مجموعه شرکت آغاجاری با ادارات و اجرای پروژه های مسئولیت های اجتماعی را کم سابقه دانست . رئیس دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن بیان دغدغه مردم و جوانان در حوزه اشتغال شهرستان بیان کرد: آمار بیکاری ما در سطح شهرستان بیش از ۷ هزار نفر است و برای کاهش این آمار و اشتغال جوانان منطقه پشتیبان شما در اجرای طرح های کار آفرین خواهیم بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه