روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر - شماره 4685

آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد


  آیین تجلیل از ایثارگران و خانواده های معظم شهدای شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
این مراسم با حضور مدیرعامل این شرکت، مدیرکل بنیاد شهید خوزستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان، اعضای شورای پایگاه بسیج و جمعی از ایثارگران و خانواده های شهدا در ساختمان امام رضا (ع) برگزار شد.
علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از مجموعه بسیج و ایثارگران شرکت به دلیل پای کار بودن در برنامه‌های مختلف شرکت قدردانی کرد و رفاه و آسایش امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهیدانی دانست که با گذشتن از جان خود، درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند.
حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید خوزستان از برگزاری این مراسم برای احترام و ادای دین به خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی و آن را نشانه‌ای از جایگاه و مقام خاطره‌سازان دفاع مقدس در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دانست. پاسدار عباس نبگانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عباسپور صنعت آب و برق خوزستان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از مجموعه مدیران انقلابی برق منطقه‌ای خوزستان به دلیل انجام کارهای جهادی و انقلابی و همگرایی مناسبی که در مناسبت‌های مختلف دارند، قدردانی کرد.
یعقوب دانشی فرمانده پایگاه بسیج امام حسین (ع) شرکت برق منطقه‌ای خوزستان همچنین در این مراسم گزارشی از اقدامات جهادی بسیج در سالی که گذشت و اقدامات ستاد اربعیین ارائه کرد. در پایان مراسم نیز به رسم یادبود از تعدادی از ایثارگران شرکت و خانواده معظم شهدا قدردانی به عمل آمد.
علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این مراسم همچنین از علی رسالت‌فر رئیس اداره نظارت امور انتقال ناحیه شرق اهواز به دلیل حادثه‌ای که در پروژه انتقال دکل‌‌های میدان جمهوری اهواز برای وی رخ داد دلجویی و از زحمات وی قدردانی کرد.
تقدیر از آتش‌نشان‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی از دیگر محورهای این مراسم بوده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه