روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر - شماره 4685

سرپرست شرکت گاز آذربایجان شرقی تاکید کرد؛

اهمیت تشریح و اطلاع رسانی مصرف بهینه گاز

    لیلا پاشایی : سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اوّلین دیدار عمومی با کارکنان این شرکت گفت: با توجه به ناترازی گاز در کشور، ضرورت دارد کارکنان شرکت به عنوان مبلّغ، اهمیت مصرف بهینه در جامعه را تشریح و اطلاع رسانی کنند.
فیروز خدایی در این دیدار صمیمی ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان در خدمت رسانی صادقانه به مردم افزود: گازرسانی به تمامی شهرها و بالغ بر 99 درصد روستاهای استان در کنار واحد های صنعتی، تولیدی و تجاری گازدار ماحصل عزم و اراده و تلاش راسخ کارکنان در تحقق تعهدات شرکت گاز است.
وی به وظیفه خطیر شرکت گاز آذربایجان شرقی در حوزه پشتیبانی خدمات اشاره و اظهار کرد: اکنون در آخرین مراحل اتمام گازرسانی در استان و با توجه به گذر 35  سال از عمر خطوط و شبکه های گازرسانی، عملیات پشتیبانی و نگهداری بر برنامه های اجرای شبکه پیشی گرفته و ضرورت دارد با تدوین راهبردهای اجرایی و تجهیز به سیستم های مکانیزه و ارتقای سامانه های IPCMMS و GIS و... مورد استفاده، در حفظ و نگهداری و تعمیرات اساسی تأسیسات گازرسانی به عنوان سرمایه ملّی کشور کوشا باشیم.
خدایی بر اهمیت انجام دقیق و مسئولانه وظایف محوله در تمامی نقش های سازمانی تأکید کرد و ادامه داد: هر یک از کارکنان به عنوان عضوی از خانواده بزرگ شرکت گاز، نقش مهمی در پیشبرد اهداف ایفا می کنند لذا لازم است تعامل سازنده و همدلی در بین تمامی کارکنان جاری و ساری باشد.
سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در پایان تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردمی را رسالت سازمانی دانست و تصریح کرد: باید نحوه رفتار و تکریم مراجعان توسط کارکنان علی الخصوص در واحد های پر مراجعه شرکت، زیر ذره بین پایش و اصلاح بر اساس شاخص های حقوق شهروندی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه