روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر - شماره 4683

بانک تجارت در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری اول شد

 بانک تجارت در راستای تسهیل فرآیند ازدواج زوج‌های جوان، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه بیش از 43 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و بیش از 40 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد تا جایگاه نخست خود در بین دیگر بانک‌های کشور را تحکیم کند.
به گزارش کائنات، این بانک در ادامه پیشتازی در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، در شهریور سال جاری تعداد 8803 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که با این تعداد، مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده به زوج‌های جوان در سال‌جاری به 43 هزار و 45 فقره و جمعا به مبلغ بیش از 144 هزار میلیارد ریال بالغ شد و جایگاه نخست بانک تجارت در بین دیگر بانک‌‌های کشور تثبیت شده است.
بانک تجارت همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری و جوانی جمعیت، در شهریور امسال، تعداد 6897 فقره تسهیلات پرداخت کرده که روند روبه رشدی را نسبت به ماه‌های قبل نشان می‌دهد و به این ترتیب تعداد تسهیلات پرداختی بانک تجارت در این سرفصل تا پایان شهریورماه به 40 هزار و 304 فقره و جمعا به مبلغ بیش از 33 هزار میلیارد ریال بالغ شد. بر اساس خبری که پیش از این منتشر شده بود، بانک تجارت هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت جمهوری اسلامی و در راستای عمل به مسئولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی در مجموع 5 ماهه ابتدایی سال جاری نیز با پرداخت بیش از 14.2 همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در قالب 67 هزار و 646 فقره، رتبه نخست شبکه بانکی را در این شاخص به دست آورده بود. بانک تجارت علاوه بر این در راستای اجرای ماده (۱۰) “قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” تا پایان مرداد ماه 33 هزار و 437 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری معادل 27 هزار و 393 میلیارد ریال پرداخت کرده است؛ اتفاقی که بانک تجارت را در این شاخص به‌خصوص، به بانک نخست کشور تبدیل کرد.
بانک تجارت در سال 1402 نیز با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرده است.

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد؛
ضرورت تحول همه جانبه
در شعب بانک ملی
 ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: تحول همه جانبه در راستای ارتقای خدمت رسانی به مشتریان بانک جزو اولویت های اصلی بانک است.
به گزارش کائنات، نجارزاده در مراسم معارفه حمید مؤمنی، سرپرست معاونت امور شعب و سیدرضا خادمی، سرپرست مدیریت امور شعب تهران و مستقل و تودیع حسن مونسان، معاون سابق امور شعب و احمد بهکار مرام، رئیس سابق امور شعب تهران و مستقل، که با حضور اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل برگزار شد؛ گفت: هدف این تغییرات مدیریتی ارتقای ارائه خدمات به مشتریان در شعب و ارائه محصولات جذاب و متناسب با نیازهای مشتریان است.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های گسترده نیروی انسانی شاغل در شعب بانک، افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها، نیازمند ایجاد انگیزه و حاکمیت نگاه تحولی در مدیریت شعب است. مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروی شاغل در شعب بانک باید دارای ذهنی پویا درباره مدیریت منابع، مصارف و توسعه باشند و از نیمه دوم سال عملکرد شعب باید بر اساس سود و زیان آن‌ها ارزیابی شود.
وی با اشاره به روند انتصابات در این بانک، بیان کرد: ایجاد عدالت در انتصابات موجب می‌شود تا کارکنان باانگیزه بیشتر علاوه بر افزایش مهارت‌ها و دانش بانکی، در مسیر خلاقیت و پشتکار قدم بردارند و باانگیزه بیشتری برای تحقق اهداف بانک تلاش کنند. نجار زاده ادامه داد: حق و عدالت باید در حق کارکنان رعایت شود و تنها ملاک واقعی برای انتصابات باید شایستگی و توان آن‌ها برای مدیریت بخش مربوطه باشد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان با تقدیر از خدمات حسن مونسان و احمد بهکارمرام، بر توانمندی‌های حمید مؤمنی و سید رضا خادمی در سمت‌های جدید تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پژوهش
شرکت سهامی بیمه ایران:
آموزش مهارتهای فردی
 و حرفه ای در دستور کار قرار می گیرد
  حسین روحی مدیرکل آموزش و پژوهش بیمه ایران با اشاره به برگزاری همایش تربیت مدرس بیمه های  حوادث و زندگی از تغییر ریل آموزش در بیمه ایران به سمت آموزش مهارت های حرفه ای خبرداد.
به گزارش کائنات، وی با یادآوری راهبرد سرپرست بیمه ایران برای توانمندسازی کارکنان، برای ارائه خدمت به ذینفعان افزود: با هدف اثربخشی و کارآمدی بهینه، دوره های تربیت مدرس شرکت بیمه ایران بصورت حضوری و متمرکز، کارگاهی، تعاملی، همراه با مورد کاوی، بهره گیری از چند مدرس تخصصی (رشته های فرعی و صدور و خسارت) و همراه با بازدید میدانی از پروژه های مرتبط در برخی از رشته ها برنامه ریزی و اجرا می شود.
مدیرکل آموزش و پژوهش بیمه ایران گفت: نفرات برتر دوره بعد از انجام تشریفات قانونی برای گذراندن دوره های فنی و تخصصی، به مرکز آموزش مدیریت دولتی معرفی می شوند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه