روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر - شماره 4680

علی حدادی در آئین اهدا جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد:

کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به‌دوراز شعارزدگی از صنعت و تولید کشور حمایت خواهد کرد


 ساوجبلاغ - سیروس رنجبرکهن: علی حدادی دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانده محترم سپاه شهرستان ساوجبلاغ، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان و رئیس محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوجبلاغ در مراسم اهدا ۱۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط گروه تولیدی و صنعتی شفق دانا شرکت کرد. دکتر حدادی در این مراسم ضمن تبریک به نوعروسان و آرزوی سلامتی و بهروزی و همچنین خداقوت به کارگران و مجموعه مدیریتی گروه تولیدی و صنعتی شفق دانا، گفت: در بخش‌های مختلف با توجه به ظرفیت‌های بسیار مطلوب در استان البرز و توانمندی در عرصه صنعت و تولید در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به‌دوراز شعارزدگی از صنعت و تولید کشور حمایت خواهیم کرد. وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در کشور تلاش کرد وابستگی به نفت را کاهش داد، تصریح کرد: تقویت تولید در صنایع و بخش کشاورزی و حتی صنعت گردشگری که بسیار مؤثر است و موجب شادی و نشاط در جامعه می‌شود، قطعاً فرآیند خوبی را برای کشور خواهد داشت.
نماینده مردم شریف شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف بخصوص علمی، بیان داشت: امروز اگر کشور چین توانسته در بخش‌های مختلف توسعه‌یافتگی داشته باشد به دلیل توجه به مسائل علمی و تحقیقاتی است که در سطوح مختلف انجام می‌دهند و این نشان از این دارد که هرچقدر به جوانان بااستعدادمان در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و دانش‌بنیان اهمیت بدهیم می‌توانیم در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار باشیم و حتی در حوزه هوش مصنوعی که امروزه فراگیر شده می‌توان حرف برای گفتن داشت.
حدادی در پایان ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر امروز در تولید و صنعت توانمند شده‌ایم این از برکت خون شهداست و خوشحالیم که تولیدکنندگانی همچون مدیریت شفق دانا مسئولیت اجتماعی خود را نیز به‌خوبی انجام داده و در مسیر اعتلای کشور گام برمی‌دارند.

ركورد غواصی ایران توسط حسین آبگون شكسته شد
 حسین آبگون رکورد غواصی ایران را در ترکیه جابجا کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی پردیس، حسین آبگون از کارکنان بهره‌برداری پتروشیمی پردیس،در مسابقات جهانی ترکیه با غواصی در عمق ۷۶ متری موفق شد رکورد ایران را یک متر افزایش دهد.
مسابقات جهانی غواصی آزاد ترکیه به میزبانی شهر کاش با حضور  ۵۰۰ ورزشکار از ۳۹ کشور برگزار شد و آبگون با ثبت این رکورد، در جایگاه سوم قرار گرفت.
آبگون پیش از این در مسابقات آزاد فرانسه توانسته بود با افزایش یک متری رکورد ایران به عمق 76 متری غواصی کند  اما در لحظه آخر و بعلت نقص فنی در تجهیزات داوران خطایی رخ داد که موجب شد رکورد وی تایید نشود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه