روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ چهارشنبه ۴ مهر - شماره 4679

کدام عضو کابینه بیشترین و کمترین دنبال‌کننده در فضای مجازی دارد؟


 `فضای مجازی همواره فرصتی برای دولتمردان بوده که در آن به بیان راهبردها و دیدگاههای خود برای طرفدران و مردم بپردازند. اما وضعیت دولت چهاردهم در این میان چگونه است؟
پرطرفدارترین‌ها در شبکه‌های اجتماعی عبارتند از :ظریف، معاون راهبردی.پزشکیان، رئیس‌جمهور.عراقچی، وزیر خارجه
غایبان در شبکه‌های اجتماعی عبارتند از:خطیب، وزیر اطلاعات.رحیمی، وزیر دادگستری.نصیرزاده، وزیر دفاع.علی‌آبادی، وزیر نیرو.اوحدی، رئیس بنیاد شهید .قائم‌پناه، معاون اجرایی وافشین، معاون علمی و فناوری. در جدول زیر آمار و ارقام ها آورده شده است:

رهبر انقلاب با پیشکسوتان
و فعالان دفاع‌مقدس و مقاومت دیدار می‌کنند
 صبح امروز، چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳، در پنجمین روز از هفته دفاع‌مقدس، جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه جهاد و مقاومت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، دیدار خواهند کرد

همه کارگران محبوسی معدن طبس فوت شدند
 مدیرکل مدیریت بحران خراسان‌جنوبی از فوت همه کارگران محبوسی معدن طبس خبر داد و گفت: امیدواریم آواربرداری تمام شود و افراد جان‌باخته را از محل کارگاه خارج کنیم. آخوندی مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی درباره آخرین وضعیت تلاش گروه‌های متخصص و امدادی برای دستیابی به محبوسان در معدن اظهار داشت: مسیرهای دسترسی به کارگاه در بلوک  C معدن زغال‌سنگ از دو جناح در حال بازگشایی است و عملیات تسریع شده است و تیم‌های عملیاتی مشغول زغال‌برداری هستند. وی با بیان اینکه ‌تیم‌های کمکی‌‌ هم در منطقه حضور یافتند، افزود: ‌در منطقه آخر تونل معدن حجم زغال بالاست ولی با رعایت تمام اصول ایمنی و حضور تیم‌های متخصص اعزامی و تیم‌های HSE معدن‌، امیدواریم تا امشب آواربرداری تمام شود و افراد جان‌باخته را از محل کارگاه خارج کنیم.
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی با اظهار تأسف از این حادثه تصریح کرد: متأسفانه تمامی افراد محبوسی در معدن فوت شده‌اند و تاکنون فوت 49 نفر قطعی است که باعث ناراحتی همه ما شد.

نشست خبری پزشکیان با ده‌ها
خبرنگار بین‌المللی در نیویورک برگزار می‌شود
  نشست خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی مختلف عصر چهارشنبه به وقت نیویورک و در پایان سفر به آمریکا برگزار خواهد شد. این نشست بامداد پنجشنبه به‌صورت زنده از شبکه خبر پخش می‌شود.

جوسپ بورل: درباره توافق هسته‌ای
با عراقچی گفت‌وگو خواهیم کرد
 مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می‌برد با اشاره به برنامه ملاقاتش با «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران گفت: به رغم برخی اختلافات در مواضع دو طرف، باید خطوط ارتباط فی‌مابین حفظ شود. جوسپ بورل پس از نشست غیر رسمی وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نیویورک گفت: این هفتمین حضور من در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل است. من همواره با وزرای امور خارجه ایران ملاقات کرده‌ام؛ متاسفانه آخرین وزیر ایران در حادثه هلیکوپتر کشته شد. وی اظهار داشت: من وزیر خارجه جدید ایران را می‌شناسم چون در گذشته با وی کار کرده‌ام. (در ملاقات با او) درباره همه مسائل به ویژه توافق هسته ای گفت‌وگو خواهیم کرد. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد: ما باید خط ارتباطی با ایران را هر زمان که اختلاف نظر داریم و کارها به درستی انجام نمی‌شود، باز نگه داریم. وی افزود: رئیس‌جمهور جدیدی در ایران روی کار آمده و او با رئیس شورای اروپا دیدار کرده است. این یک امر عادی و لازم است که ما خطوط ارتباطی با ایران را حفظ کنیم. بورل با اشاره به حضور انریکه مورا معاون وی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ایران ادامه داد: ما به گفت‌وگو با ایران ادامه می‌دهیم تا به آن‌ها اعلام کنیم که (از نظر ما) چه اقدامات نادرستی انجام می‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه