روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ دوشنبه ۲ مهر - شماره 4677

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

گزارش کامل کارشناسی ابعاد حادثه به مردم ارائه می شود

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: گزارش کامل کارشناسی ابعاد حادثه به مردم ارائه می‌شود. سید محمد اتابک ضمن تسلیت به خانواده‌ های داغ‌دیده حادثه طبس به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: کارهای شرکت خصوصی که این معدن زغال‌سنگ را بر عهده دارد، در دست بررسی است.
به گفته وی؛ در شرایط پیش آمده نیاز است یک گروه کارشناسی کامل این حادثه را مورد بررسی قرار دهند.
وی افزود: قبل از هرگونه اظهارنظری باید کارشناسان نحوه وقوع این حادثه و مسائلی که باعث انفجار در معدن زغال‌ سنگ شرکت معدنجو طبس شده را بررسی کرده و نظر خود را اعلام کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ایمنی این معدن هم توسط وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و  یک گزارش کامل کارشناسی خدمت مردم ارائه و اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
اتابک تأکید کرد: اصل موضوع تخلیه و رسیدگی به حادثه معدن طبس است که باید انجام شود و گزارش کارشناسی هم حتماً با هماهنگی وزارت کار و همه ذینفعان تنظیم خواهد شد.

با حضور مدیرعامل بیمه کوثر صورت گرفت؛
افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر
در خراسان جنوبی
  ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت و جمعی از همراهان و میهمانان افتتاح گردید.
به گزارش کائنات، در مراسمی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح خراسان جنوبی، رؤسای کانون های بازنشستگان، مدیران سازمان های مختلف و مدیرعامل بیمه کوثر و همچنین جمعی از معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی استان خراسان جنوبی، ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر این استان افتتاح شد.
آقادادی افتتاح ساختمان های جدید مراکز استان را از برنامه‌های شرکت در راستای بهبود وضعیت ساختمان های فعلی و توسعه زیرساخت‌ها و برندسازی بیمه کوثر برشمرد و افزود: بیمه کوثر ضمن توانمندسازی و توسعه کمی و کیفی منابع انسانی و مدیریت ریسک و ترکیب مناسب فروش و ارائه خدمات غیرحضوری، به دسترسی سریعتر در ارائه خدمات خود در محیط فیزیکی با چینش و دکوراسیون و امکانات مناسب که باعث شادابی و افزایش کیفیت زندگی همکاران و رضایت بیشتر ذی‌نفعان گرامی می شود توجه دارد.
ایشان در ادامه این بازدید با حضور در جمع کارکنان، شبکه فروش و ذی‌نفعان شرکت در استان خراسان جنوبی ، در فضایی دوستانه و صمیمی در جریان امور مربوط به این سرپرستی قرار گرفت و پاسخگوی سوالات و دغدغه‌های آنها بود. لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان خراسان جنوبی در محل بیرجند، بلوار آیت الله مدرس، بین مدرس 29 و 31، پلاک 457 واقع شده است.

سهرابی سرپرست
جدید اداره کل روابط عمومی بانک ملی شد
  داریوش سهرابی به عنوان مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران معرفی شد. به گزارش کائنات، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک طی حکمی داریوش سهرابی را به سمت مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران منصوب کرد. گفتنی است سهرابی از فعالان قدیمی عرصه رسانه‌ای کشور و دانش‌آموخته دکترای مدیریت است. وی با تجارب مدیریتی که داشته، توانسته است در رزومه کاری خود در جایگاه‌های مختلفی از جمله مشاور رسانه‌ای وزیر صمت، مشاور مدیر عامل گروه توسعه ملی ایران، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، مدیر کل امور مشتریان و روابط عمومی بانک صنعت و معدن، مدیر کل بازاریابی فروش و امور قراردادهای شرکت پارس خودرو، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، رئیس هیأت مدیره شرکت لیزینگ صنعت و معدن و معاون اداری و مالی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، فعالیت داشته باشد.

امارات؛ بزرگ‌ترین مبدأ واردات کالا به ایران
  گمرک جمهوری اسلامی ایران طی گزارشی، آمار تجارت خارجی پنج ماهه ابتدایی سال جاری را منتشر کرد که براساس آن امارات متحده عربی بزرگ‌ترین مبدا واردات کالا به کشور است.
از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، میزان واردات قطعی کالاهای غیر نفتی کشور (به استثنای نفت خام، نفت کوره و نفت سفید و همچنین بدون صادرات از محل تجارت چمدانی) بالغ بر ۱۵ هزار و ۶۸۸ هزار تن و به ارز ۲۶ هزار و ۳۱۷ میلیون دلار است که نسبت به مدت مشابه در سال قبل از آن، افزایش ۷.۹۳ درصدی در وزن و ۵.۵ درصدی در ارزش دلاری را نشان می‌دهد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه