روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور - شماره 4675

سید حسین حسینی سرپرست دانشگاه تهران شد

  مقیمی از دانشگاه تهران رفت و با حکم وزیر علوم، سیدحسین حسینی سرپرست این دانشگاه شد. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، سیدحسین حسینی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد. در حکم وزیر علوم خطاب به حسینی، سرپرست دانشگاه تهران، آمده است:
نظر به‌مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست دانشگاه تهران» منصوب می‌شوید. از جنابعالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان، سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب به انجام رسانید.
امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران و تشکیل شورایی از منتخبین دانشگاه، به‌منظور ایجاد مشارکت حداکثری دانشگاهیان در پیشنهاد افراد شایسته به وزارت جهت تصدی ریاست دانشگاه اهتمام ورزید. توفیق و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.
سوابق سیدحسین حسینی
 سیدحسین حسینی (زاده مازندران_1338) دانش‌آموخته دکتری دامپزشکی از دانشگاه تهران و عضو هیأت علمی دانشکده دامپزشکی این دانشگاه با مرتبه استادی است. وی دارای بیش از 100مقاله علمی و پژوهشی چاپ‌شده در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی است؛ از سوابق اجرایی حسینی می‌توان به تصدی معاونت آموزشی دانشگاه تهران به‌مدت 10سال و رئیس دانشکده دامپزشکی این دانشگاه و مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم اشاره کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه