روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۷ شهريور - شماره 4674

حاجی دلیگانی در گفت وگو با کائنات مطرح شد

دیدگاه یک سویه وزیاده خواهانه دنیای غرب پذیرفته نیست


 عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصولا غربی ها با پررنگ کردن و برجسته سازی مسائل حاشیه ای سعی می کنند خبرسازی کنند تا افکار عمومی جهان را از موضوع اصلی منحرف کنند.
حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با کائنات در خصوص اتهام زنی های جدید دنیای غرب به ایران با توجه به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به نیویورک به چند نکته مهم و اساسی دراین باره اشاره کرد و گفت: در طی سال های گذشته عدول اروپا از اجرای بندهای مفاد برجام و خروج یک طرفه آمریکا از برجام نشان داده دنیای غرب همواره به دنبال هزینه تراشی وتحمیل خواسته های غیر منصفانه خود به ایران است بنابراین آنچه همچنان درباره ایران بیان می شود ناشی از دیدگاه یک سویه وزیاده خواهانه دنیای غرب است.
وی در این باره خاطر نشان کرد: بی تردید آنچه اروپا در رسانه های خود در طی روزهای گذشته بخصوص در بخش تحریم هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفته ترفند جدیدی برای دریافت فرصت هایی از ایران است که قطعا عملیاتی نمی شود.
وی در این باره توضیح داد: ایران موضع رسمی خود درباره مسائل مرتبط با همکاری های نظامی خود با روسیه را مشخص و روشن کرده است بنابراین آنچه غرب بخصوص آمریکا و انگلیس علیه ایران بیان می کنند دستاویزی برای تشدید فشارها بر ما و بازگرداندن فضای رسانه ای که این روزها علیه آنهاست به سمت وسوی ایران است.
وی در این باره خاطرنشان کرد: در حالی که نوک تیز حمله آزادی خواهان جهان درهمه دنیا حتی کشورهای غربی علیه سران کشورهای حامی اسرائیل است کشورهایی مثل آمریکا و انگلیس تلاش می کنند به انحاء مختلف ایران را محل توجه قرار دهند تا به نوعی جهت افکار عمومی از روی آنها به سمت ایران با طرح مسائل ارسال سلاح به روسیه برگردد.
حسینعلی حاجی دلیگانی خاطر نشان کرد: تلاش های مکرر سران کشورهای غربی برای اتهام زنی به ایران و فعالیتهای رسانه ای که علیه ایران می شود ناشی از این است که آنها پاسخی به افکار عمومی معترض به خود در برابر نسل کشی در سرزمین‌های اشغالی و غزه ندارند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بی تردید آنچه برای اتهام زنی به ایران انجام می دهند و تحریم هایی مثل تحریم هواپیمایی جمهوری اسلامی در راستای فرار از پاسخگویی به  جنایت‌های اسرائیل وحمایتهای خود از رژیم کودک کش است. وی در این باره افزود: اصولا غربی ها با پررنگ کردن و برجسته سازی مسائل حاشیه ای سعی می کنند خبرسازی کنند تا افکار عمومی جهان را از موضوع اصلی منحرف کنند. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی دراین باره تاکید کرد: بی تردید جمهوری اسلامی ایران روی موضع خود محکم می ایستد و در مسائل مختلف و تصمیم گیریهایی که درموضوعات مختلف صورت می دهد بر اساس سه رکن مصلحت، حکمت و عزت ملت ایران عمل می کند و از این موضع به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه