روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور - شماره 4673

استانداردسازی کشکی ورزشگاه‌ها بی‌ارزش شدن جان آدم‌ها!


  اتفاقی که دیروز در ورزشگاه شهرقدس رخ داد هشداری نگران کننده برای بازی فردای استقلال و الغرافه در لیگ نخبگان آسیا بود.
خرابی پست برق ورزشگاه شهدای شهر قدس و سوختگی دست دو کارگر همزمان با برگزاری نشست خبری جواد نکونام و قطع برق! اتفاقات تلخ و تکان دهنده ای است که همگی در کمتر از یک ساعت همین دیروز بعد از ظهر رخ داد!
شاید فقط یکی از این اتفاقات برای استعفای شماری از مسئولان و مدیران فدراسیون فوتبال و حتی مسئولان محلی کافی بوده  اما اینجا از این مسایل خبری نیست مگر ما کویت هستیم! که بخاطر گرما زدگی چند تماشاگر مدیران فدراسیون فوتبال استعفا بدهند اینجا حتی جان آدم ها گاهی محل مشاجره مسئولان می شود! یک هوادار جمعه در ورزشگاه جان به جان آفرین تسلیم کرد و هنوز مقصر یا مقصرین آن اتفاق مشخص نشده اند اتفاق تلخی دیگر رخ داد که زنگ خطری بلند بود برای میزبانی فردای استقلال از الغرافه قطر!
وقتی فیلم سوختگی دو کارگر را وسط ورزشگاه و روز روشن می بینید که فریاد می زنند و فریاد رسی نیست! وقتی یک راننده می خواهد این دو کارگر زحمتکش و مصدوم را با پراید شخصی خود به بیمارستان ببرد! وقتی آمبولانس مستقر در ورزشگاه آنها رار اه نمی دهد و... همگی این ها فاجعه ای تلخ و ناگوار و حتی دلهره آور است. وقتی آمبولانس ها می گویند ما برای تمرین استقلال  الغرافه اینجا هستیم و برای شما کاری نمی توانیم بکنیم یعنی اوج تلخی و سیاهی ! یعنی اینکه جان آدم با آدم برای آمبولانس ها و امداد رسانان ما هم فرق دارد! یعنی خون فوتبالیست ها رنگین تر است و شاید آنها هم می ترسند به این دو کارگر آسیب دیده و سوخته کمک رسانی کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه