روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور - شماره 4672

سرپرست شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران منصوب شد

  معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش طی حکمی محمد مشکین‌فام را به‌عنوان سرپرست شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران منصوب کرد.
به گزارش کائنات به نقل از وزارت نفت، در متن حکم محمدصادق عظیمی‌فر خطاب به وی آمده است: «نظر به شایستگی، تعهد، تخصص و تجربیات و حسن سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به‌عنوان سرپرست شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با یاری خداوند متعال و در چارچوب سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اولویت‌های دولت چهاردهم، در انجام وظایف محوله همواره موفق باشید.
فرصت را مغتنم شمرده از خدمات جناب آقای فرهاد احمدی در دوران تصدی این سمت تشکر و قدردانی می‌کنم.»

تقاضای هند از اوپک پلاس برای افزایش تولید نفت
  پانکاج جین، وزیر نفت هند گفت کشورش از تولیدکنندگان اوپک و متحدانش می‌خواهد تولید نفت را افزایش دهند، چون تقاضا برای سوخت در کشورهایی مانند هند رو به افزایش است.
به گزارش کائنات، پانکاج جین، وزیر نفت هند گفت کشورش از تولیدکنندگان اوپک و متحدانش می‌خواهد تولید نفت را افزایش دهند، چون تقاضا برای سوخت در کشورهایی مانند هند رو به افزایش است.
سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و متحدانش در ائتلاف اوپک پلاس هفته گذشته توافق کردند افزایش تولید برنامه‌ریزی شده خود را برای ماه‌های اکتبر و نوامبر به تأخیر بیندازند و در صورت لزوم این طرح را متوقف کرده یا تولید را پایین بیاورند.
هند به عنوان سومین واردکننده و مصرف‌کننده بزرگ دنیا بیش از ۸۰ درصد از نیاز خود به نفت را وارد می‌کند. جین در پاسخ به این سوال که آیا هند در فکر خرید بیشتر نفت از روسیه است، گفت: پالایشگاه‌ها نفتی را خریداری خواهند کرد که ارزان‌تر باشد. هند در ماه ژوئیه چین را پشت سر گذاشت و بزرگترین خریدار نفت روسیه شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه