روزنامه کائنات
6

صفحه اول

۱۴۰۳ شنبه ۲۴ شهريور - شماره 4671

نماینده بندرعباس در مجلس:

تعامل مجلس و دولت گره‌گشای مشکلات صنایع پالایشی است

 نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی طی بازدید مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی از پالایشگاه‌های استان هرمزگان بیان کرد: حضور معاون وزیر در این استان هرمزگان و بازدید میدانی ایشان اقدامی ستودنی است و می‌تواند به حل مشکلات موجود کمک کند.
به گزارش کائنات و به نقل از شانا، احمد مرادی در این باره افزود: تعامل مجلس و دولت نقشی بسزا در گره‌گشایی از مشکلات دارد؛ استان هرمزگان ظرفیت تبدیل شدن به قطب پالایشگاهی کشور را دارد و این مهم با تلاش و کوشش مضاعف محقق خواهد شد.
وی با تأکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از صنعت پالایشگاهی کشور گفت: قانون ۴۰ درصد که به توسعه پالایشگاه‌ها از محل سود آن‌ها اشاره دارد، یکی از نمونه‌های نقش حمایتی مجلس است.
نماینده بندرعباس در مجلس ادامه داد: مجلس آمادگی دارد در زمینه قانون‌گذاری به صنعت پالایشگاهی کشور کمک کند.
مرادی بر ضرورت استفاده از لوایح دولت در روند قانون‌گذاری تأکید و بیان کرد: بهره‌گیری از دیدگاه‌های دولت می‌تواند باعث کاهش مشکلات اجرایی شود.
وی با بیان اینکه نگاه پالایشگاه بندرعباس به مسئولیت‌های اجتماعی و نقش مردم منطقه در موضوع اشتغال اهمیت زیادی دارد، تأکید کرد: جذب نیروهای محلی در پالایشگاه‌های بندرعباس و ستاره خلیج‌فارس به نحو مطلوب انجام شده است و امیدواریم این روند ادامه یابد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه