روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۱ شهريور - شماره 4670

مدیرعامل و رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران تاکید کرد:

تهیه و تدوین طرح های کاربردی در جهت بهبود شاخص های فرهنگی/ اجتماعی

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر تهیه و تدوین طرح های کاربردی در جهت بهبود شاخص های فرهنگی/ اجتماعی از سوی شورای فرهنگی شرکت تاکید کرد.
دکتر حمید رضا گلپایگانی در هشتمین نشست شورای فرهنگی شرکت که با حضور اعضاءو شماری از مدیران و مسئولان ذیربط تشکیل شد، تدوین اصول و سیاست گذاری و اهداف فرهنگی شرکت را یادآور و ثبت و پیگیری موثر و مستمر مصوبات شورا تا حصول نتیجه را خاطرنشان کرد.
رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی حفاری ایران گفت: تعیین شاخص های کمی و کیفی برای ارزیابی وضع فرهنگی در سطح شرکت و شناسایی ، ارزیابی و پیگیری موضوعات فرهنگی و اجتماعی اثرگذار در راستای اهداف شرکت را مهم و موجب ارتقای بیش از پیش شاخص های فرهنگی در این مجموعه بزرگ صنعتی دانست.
گلپایگانی در این نشست با معرفی آقای علیرضا نقیبی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگی شرکت از زحمات آقای اسماعیل جهان بین در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی نمود.
در این نشست همچنین از حجت الاسلام مالکی از ائمه جماعات و عضو شورای فرهنگی شرکت که نزدیک به چهار دهه سابقه همکاری با شرکت ملی حفاری داشته اند و حاج صادق آهنگران که در تهیه نماهنگ به مناسبت اربعین حسینی همکاری نمودند با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه