روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور - شماره 4664

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر: رویداد رسانه ای پوشش اخبارهفته دولت برگزار می شود


  مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: رویداد رسانه ای « پوشش اخبار هفته دولت» در استان بوشهر برگزار می شود.
 عباس مطاف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت، امری لازم و ضروری است و رسانه ها در این عرصه نقش مهمی دارند.
وی افزود: امسال در هفته دولت، بیش از ۲ هزار پروژه با سرمایه گذاری بیش از ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح و کلنگ زنی می شود که اطلاع رسانی این برنامه ها مورد توجه و تاکید قرار دارد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: رویداد رسانه ای « پوشش اخبار هفته دولت» بعد از پایان هفته دولت برگزار می شود و اخبار از لحاظ کمی و کیفی، بررسی و داوری می شوند.
مطاف ابراز داشت: رسانه ها و روابط عمومی هایی که بیشترین حجم از اخبار هفته دولت را از لحاظ کمی، پوشش داده باشند جوایز نفیسی دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: همچنین کیفیت اخبار نیز بررسی و رسانه ها و روابط عمومی هایی که خبر یا گزارش های خبری و تصویری را با کیفیت مناسب و بازخورد بالا منتشر کنند، جوایز نفیسی دریافت می کنند.
مطاف گفت: زمان برگزاری رویداد رسانه ای « پوشش اخبار هفته دولت»، اطلاع رسانی می شود.

در هفته دولت
افتتاح پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در شهرستان گمیشان
  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی عمران و آبادانی روستاهای و گامهای ارزشمندی در روستاها برداشته است.
استاندار گلستان در مراسم افتتاح پروژه های بنیاد مسکن استان در شهرستان گلستان با گرامیداشت نام و یاد امام راحل و شهیدان رجایی و باهنر ابراز داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی عمران و آبادانی روستاهاست و این یادگار امام راحل، همواره پیشگام در عمران و آبادانی روستاهاست و اقدامات ارزشمندی در روستاها داشته است.دکتر زنگانه با اشاره به خدمات متنوع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها، در حال ساخت بودن بیش از ۱۷۰۰۰ واحد مسکونی را یکی از خدمات بنیاد به روستاییان دانست.استاندار گلستان همچنین نهضت آسفالت معابر خاکی روستاهای استان را اقدام ارزشمند دیگری دانست که با هدف عمران و آبادانی روستاها و ارتقاء سطح رفاه و زندگی روستانشینان اجرایی شده و یا در حال اجراست.وی با تشکر از مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را از متولیان اصلی روستاها  دانست و ادامه خدمت رسانی به روستاییان را خواستار شد.

پایان عملیات بهسازی یک دهنه چشمه و اجرای عملیات خط انتقال “روستای پل آرام” شهرستان رامیان
  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از پایان عملیات بهسازی یک دهنه چشمه و اجرای عملیات خط انتقال آب شرب در روستای پل آرام شهرستان رامیان با همکاری خیر آبرسان و همچنین دهیار و اهالی این روستا خبر داد.
ابوالفضل رحیمی با اعلام این خبر افزود : با توجه به خشکسالی های سنوات اخیر، افت شدید سطح سفره چشمه آب شرب روستای پل آرام از توابع شهرستان رامیان و همچنین فرسودگی و آسیب دیدگی خط انتقال آب شرب در اثر قدمت بالا عملیات بهسازی چشمه و اصلاح ۴۰۰۰متر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت.مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ادامه داد: این عملیات با هدف مدیریت توزیع فشار شبکه آبرسانی و بمنظور بهسازی ، افزایش آبدهی ، بهره برداری مناسب از منابع تامین (چشمه ) و در راستای تحقق اهداف مدیریت دارایی های زیر ساختی عملیات فوق انجام گردید.رحیمی با بیان اینکه جهت انجام این پروژه حدودا مبلغ بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده، خاطرنشان کرد: با پایان این عملیات ۳ لیتر بر ثانیه منابع تامین آب شرب افزایش و تعداد ۱۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۲۰ نفر از اهالی روستای پل آرام از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی این چشمه بهره مند گردیدند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه