روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور - شماره 4664

جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها برگزار شد؛

دفاع تمام قد درزی خلردی از تیم های مازندرانی


جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، با حضور مسئولین ارشد فدراسیون فوتبال و روسای هیات های استانی در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال ایران(تهران) برگزار شد.
  به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال مازندران،  این جلسه با حضور ‌وبیناری مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد و آخرین گزارشات از روند استاندارد سازی ورزشگاه های لیگ برتر و لیگ یک مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
  رحیم درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران در این جلسه، پیرامون وضعیت ورزشگاه های خانگی تیم های نساجی مازندران و شهرداری نوشهر بیان داشت: خوشبختانه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به عنوان ورزشگاه خانگی تیم نساجی مازندران روند استانداردسازی خود را به نحو احسن توسط مدیران باشگاه،اداره کل ورزش و جوانان و همچنین مسئولین ارشد استان پیگیری شد و نواقص بسیار کوچکی وجود دارد که انشالله به زودی برطرف خواهد شد.
وی افزود: از باشگاه نساجی مازندران و در راس آن از مهندس رضا حدادیان مالک محترم باشگاه بابت مهیا کردن ورزشگاه شهید وطنی جهت میزبانی از دیدارهای خانگی نساجی در شرایطی مطلوب، تشکر ویژه ای دارم.
درزی خلردی با بیان اینکه ورزشگاه شهید وطنی در وضعیت ایده آلی قرار دارد تاکید داشت:خوشبختانه ورزشگاه خانگی نساجی مازندران در حال حاضر یکی از بهترین چمن های فوتبال و همچنین بهترین شرایط نوری را در میان ورزشگاه های کشور در اختیار دارد که با توجه به حضور هواداران پرشور فوتبال در مازندران حتی در آینده می تواند میزبان دیدارهای ملی نیز باشد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت تیم شهرداری نوشهر تصریح کرد: ورزشگاه خانگی تیم شهرداری نوشهر در حال حاضر آماده نیست و با توجه به اینکه تمام هدف ما برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در استان مازندران است، همه ی تلاشمان را خواهیم کرد که شاهد این اتفاق باشیم.
رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: با توجه به درخواست رسمی تیم شهرداری نوشهر مبنی بر برگزاری دیدار های خانگی خود در ورزشگاه چمن مصنوعی تجن کلا شهرستان چالوس، موافقت ستاد استانداردسازی ورزشگاه ها جهت برگزاری یک فصل دیگر از رقابت های لیگ یک در زمین چمن مصنوعی اتخاذ شد، تا این تیم بتواند در شهر همجوار و استان خود از دیگر تیم ها میزبانی کند. رحیم درزی خلردی تاکید کرد: البته میزبانی تیم شهرداری نوشهر در ورزشگاه تجن کلا چالوس منوط به رفع برخی ایرادات است که انشالله با کمک همه ی عزیزان شاهد تایید این ورزشگاه خواهیم بود. وی اشاره داشت: میزبانی تیم شهرداری نوشهر در شهرستان چالوس تنها تا پایان روند تعویض چمن مصنوعی و بازسازی ورزشگاه شهدای نوشهر خواهد بود و پس از تایید ورزشگاه شهدای نوشهر، این تیم در شهر خود میزبان دیدارهای لیگ دسته اول فوتبال کشور می باشد. متولی فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: برگزاری دیدار تیم های مازندرانی در لیگ برتر و دسته یک درحال حاضر همه ی هم و غم مسئولین در استان مازندران است و همه در کنار هم تلاش می کنیم تا بهترین شرایط برای تیم های استان زیبای ما فراهم شود.
درزی خلردی در پایان گفت: از استانداری مازندران،اداره کل ورزش و جوانان استان،فرمانداری شهرستان های قائمشهر،نوشهر و چالوس،هیات های شهرستانی،نهادهای امنیتی،نظارتی و انتظامی و تمامی عزیزانی که برای برگزاری دیدارهای خانگی نساجی مازندران و شهرداری نوشهر تلاش دارند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه