روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۸ مرداد - شماره 4657

«آدا کارت» بانک کشاورزی رونمایی شد


  در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران(بورس، بانک و بیمه) و با حضور وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی از آدا کارت، محصول جدید این بانک رونمایی شد.
به گزارش کائنات، در این مراسم متقی نیا با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی به منظور ایجاد تجربه بهتر تعامل مشتریان با بانک، خاطرنشان کرد: نوآوری و ارائه محصولات جدید مطابق با تحولات نظام بانکی، بخشی از برنامه این بانک در زمینه تحول دیجیتال است که با هدف افزایش سهم از بازار و ارتقاء سطح رضایت مشتریان با جدیت دنبال می شود. وی خاطرنشان کرد: یکی از آخرین محصولات ارائه شده در این چارچوب، آدا کارت است که به عنوان پلتفرم خرید غیرحضوری کارت هدیه و بن کارت سازمانی از این پس در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.
*ارائه کارت های هدیه متنوع
بر اساس این گزارش، ایجاد بستری برای شخصی سازی و ارائه کارت های هدیه متنوع ، تسهیل در روند خرید خدمات به وسیله ابزار پرداخت و انتقال وجه غیرحضوری از جمله قابلیت های آدا کارت است. نقطه قوت آدا کارت با توجه به زیرساخت کیف پول نوینکست آن است که مشتریان حقیقی و سازمانی که در بانک کشاورزی حساب دارند می توانند از خدمات این پلتفرم متناسب با نیاز و سلیقه خود بهره ببرند.
این گزارش می افزاید: آدا در لغت به معنی هدیه است و آدا کارت طیف وسیعی از سلیقه مشتریان را در خرید کارت هدیه پوشش داده و با ارائه سرویس های واقعیت مجازی، بسته بندی، هدایای همراه، ارسال پستی و همچنین کارت مجازی بازار گسترده ای برای کارت هدیه و بن کارت های سازمانی بانک کشاورزی فراهم آورده است.

مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران خبر داد؛
افزایش خدمات خسارت سیار بیمه ایران در استان‌های مرزی
  مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران اعلام کرد: شرکت سهامی بیمه ایران در روزهای منتهی به اربعین حسینی(ع) خدمات خسارت سیار را در محورهای مواصلاتی مرزهای زمینی به سمت کشور عراق افزایش می دهد.
به گزارش کائنات، مهدی کسرائی نژاد مدیرکل بیمه های اتومبیل بیمه ایران در آیین اعزام تیم های خسارت سیار افزود: بیمه ایران همانند سالهای قبل ،امسال نیز  با استقرار کارشناسان در جاده ها، خدمات خود را به اتومبیل های خسارت دیده در مسیرهای حرکت زائرین اربعین حسینی (ع) ارائه می کند. وی افزود: هموطنان عزیز در صورت نیاز می توانند با مرکز تماس بیمه ایران به شماره  09668 و یا شماره های 86713694 و 86712871 تماس گرفته و تقاضای اعزام کارشناس را مطرح کنند  
کسرائی نژاد همچنین تاکید کرد: برنامه ریزی شده است که با دریافت کمترین مدارک و به نحوی که در سفر زائرین وقفه ای ایجاد نگردد خسارت مردم برآورد و پرداخت گردد. شایان ذکر است ارائه خدمت سیار به مردم و حضور درصحنه تصادفات، برای اولین بار در صنعت بیمه توسط بیمه ایران راه اندازی گردید و با توجه به رضایتمندی مردم توسط سایر شرکتهای بیمه ای نیز توسعه‌ پیدا کرد.

در ۴ ماه ابتدای سال رقم خورد؛
افزایش ۹۱ درصدی حجم عملیات ارزی بانک توسعه تعاون
  دهمین جلسه شورای سیاستگذاری ارزی بانک توسعه تعاون با حضور سید باقر فتاحی، عضو هیات مدیره و اعضای این شورا برگزار شد.
به گزارش کائنات، مصیب کرمی، مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون گفت: حجم عملیات ارزی بانک توسعه تعاون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۹۱ درصدی داشته است.
وی افزود: این میزان عملیات ارزی ۲۷۶ میلیارد ریال سوددهی برای بانک داشته است.
کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه تکلیفی عملیات ارزی بانک توسعه تعاون در سال جاری باید ۱۰۰۰ میلیارد ریال سود برای بانک ثبت کند که با توجه به روند جاری این مهم در دسترس است.
وی ادامه داد: در مهرماه سال جاری سمینار روسای شعب ارزی به همراه کارشناسان ارزی شعب برگزار می‌شود.
مدیر امور بین الملل اظهار کرد: جذب منابع ارزان قیمت با محوریت بازاریابی برای توسعه خدمات ارزی،افزایش سودآوری با استفاده از گسترش حجم عملیات ارزی و رشد بهره وری از طریق افزایش سهم ارزی بانک در پرتفوی ارزی کشور از جمله اهداف برگزاری این همایش است.
به گفته کرمی، کارگروه عملیات ارزی و توانمند سازی با هدف رفع ابهامات شعب در خصوص بخشنامه ها تشکیل می‌شود.

طی حکمی از جانب رئیس کل بیمه مرکزی؛
مدیرعامل جدید بیمه تعاون مشخص شد
  رئیس کل بیمه مرکزی طی حکمی، انتصاب سید روح اله علیپور یزدی به عنوان مدیر عامل بیمه تعاون را تأیید کرد. به گزارش کائنات، در حکم صادره که به امضای علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی رسیده، آمده است: «حسب بررسی‌های به عمل آمده، بدین وسیله اعلام می‌دارد؛ انتصاب سید روح الله علیپور یزدی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه تعاون (تعاونی- سهامی عام) از نظر بیمه مرکزی ج.ا. ایران مورد تأیید است».

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه