روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۸ مرداد - شماره 4657
تیتر خبرها

ایرانی‌ها به یاد «حاج قاسم» بر سر مزار ابومهدی المهندس


  در ایام اربعین حسینی(ع)، وادی السلام به محلی برای تجلیل از شهیدان مقاومت، از جمله ابومهدی المهندس و قاسم سلیمانی، تبدیل شده است. زائران با حضور بر مزار این شهیدان و تجدید میثاق با آرمان‌هایشان، احترام و عشق خود را به فداکاری‌های آنان ابراز می‌کنند.
وادی السلام، آرامگاه ابدی بسیاری از بزرگان اسلام، در ایام اربعین حسینی(ع) به مکانی پر از معنویت و احترام تبدیل می‌شود. امسال، همانند سال‌های گذشته، دل‌های عاشق و پر از ایمان به‌سوی مزار شهدای مقاومت، به‌ویژه شهید ابومهدی المهندس و یار دیرینه‌اش، شهید قاسم سلیمانی، روانه شده است. این زیارت، تنها یک سفر زیارتی نیست بلکه تجدید میثاقی است با راه شهدا و آرمان‌های والای آنان.
مزار شهید ابومهدی المهندس در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین در قبرستان وادی السلام قرار دارد. وادی السلام نجف به‌عنوان بزرگترین قبرستان دنیا، مدفن پیامبران و بسیاری از بزرگان دین است که با توجه به قرارگیری در مسیر زائران نجف به کربلا، محلی برای زیارت آنان محسوب می‌شود.
وجود شهدای ایرانی و شهدای مقاومت در این قبرستان، باعث شده است بسیاری از زائران دقایقی را به حضور بر سر مزار این شهدا اختصاص دهند. مزار یار و همرزم سردار سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس نیز در این مکان قرار دارد و بسیاری از علاقه‌مندان به زیارت این شهید مقاومت را به‌سوی خود می‌کشاند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه