روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۲۰ مرداد - شماره 4651

در بیست هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم و نهج البلاغه حاصل شد؛

موفقیت فعالان قرآنی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی


 لیلا پاشائی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از موفقیت کارکنان و خانواده های قرآنی این منطقه در مرحله نهایی بیست هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش در مشهد مقدس خبر داد.
ناصر راشدی ضمن تبریک کسب موفقیت متسابقین منطقه در مرحله نهایی بیست هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: بهره مندی از فیوضات روشنی بخش آیات قرآنی و پیام انسان ساز نهج البلاغه توفیق بزرگی است که تداوم در این مسیر سعادت فردی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به برگزاری مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش در مشهد مقدس افزود: هشت نفر از کارکنان و خانواده های قرآنی منطقه در این دوره از مسابقات حضور یافتند که مهدی عسگری فرزند یکی از کارکنان منطقه در رشته حفظ ۳ جزء رتبه اول، محمد رضا رحیم زاده از کارکنان انبار نفت شهدای پخش تبریز در رشته حفظ ۵ جزء قرآن کریم رتبه دوم و سجاد نبی زاده از ناحیه سراب در رشته نهج البلاغه رتبه دوم را در بین متسابقین شرکت ملی پالایش و پخش کسب کردند.
ناصر راشدی در خاتمه با تقدیر از تلاش های کارکنان و خانواده های قرآنی منطقه، نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی در راستای اشاعه آموزه ها و فرهنگ قرآنی تأکید کرد. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه