روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ شنبه ۱۳ مرداد - شماره 4646

برای مراسم اربعین امسال؛

بیمه معلم بیمه‌نامه‌های مسئولیت و باربری صادر می‌کند


  شرکت بیمه معلم با طراحی بیمه‌نامه مسئولیت ویژه موکب‌داران در برابر خادمان و مراجعان به استقبال مراسم اربعین رفت. بیمه مسئولیت موکب‌داران با هدف جبران هزینه‌های غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث احتمالی پیرامون خادمان و مراجعه‌کنندگان مواکب ارائه شده است.
به گزارش کائنات، شرکت بیمه معلم با طراحی بیمه‎نامه مسئولیت ویژه موکب‌داران در برابر خادمان و مراجعان به استقبال مراسم اربعین رفت. بیمه مسئولیت موکب‌داران با هدف جبران هزینه‌های غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث احتمالی پیرامون خادمان و مراجعه‌کنندگان مواکب ارائه شده است.
از سوی دیگر، این شرکت برای دارندگان وسایل نقلیه، پوشش بیمه مسئولیت یا به عبارتی بیمه شخص ثالث با اعمال ۸۰ درصد تخفیف و پوشش بیمه بدنه با اعمال ۷۵ درصد تخفیف در مدت زمان مراسم اربعین و طی تردد در کشور عراق ارائه داده است.
همچنین، موکب‌داران با خرید بسته ویژه آتش‎سوزی، می‌توانند موکب خود را در برابر خطراتی مانند آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار بیمه کنند. شرکت بیمه معلم با ارائه بیمه باربری نیز محموله‌های ارسالی موکب‌داران و مراکز خدماتی در مراسم اربعین را در قبال خطراتی مانند تصادف، تصادم، آتش‌سوزی و انفجار تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
شرکت بیمه معلم با تائید سازمان حج و زیارت، زائران اربعین را نیز تحت پوشش خود قرار می‌دهد تا با انتخاب یکی از سه بسته پیشنهادی، پوشش‌های بیمه‌ای آن‌ها تامین شود. ستاد مرکزی اربعین با انتشار مصوبه مراسم اربعین سال ۱۴۰۳، اعلام کرده تمامی داوطلبان زیارت کربلای معلی، الزام دارند با انتخاب یکی از سه بسته پوشش‌ بیمه‌ای که در سامانه سماح عرضه شده، سفر خود را آغاز کنند.
این سه بسته که با احتساب هزینه ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر با حق بیمه‌های ۸۰، ۰۰۰ و ۹۰، ۰۰۰ و ۱۰۰، ۰۰۰ تومانی عرضه شده است به زائران بیت‌الحرم این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز خود، پوشش‌ها را مطالبه کنند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه