روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۰ مرداد - شماره 4645

مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان:

همراهی عمومی برای گذر موفق از دوره اوج‌ مصرف ضروری است

  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با اشاره به گزارش‌های سازمان هواشناسی که نشان از گرمای بی‌سابقه در کشور دارد، پایداری شبکه برق را علاوه بر تلاش مضاعف تلاشگران صنعت برق، مستلزم همراهی عمومی همه بخش‌ها در صرفه‌جویی مصرف برق دانست.
علی اسدی در جلسه شورای اداری استان خوزستان در استانداری با بیان اینکه صنعت برق استان مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: صنایع با احداث نیروگاه و تامین برق مورد نیاز خود مطابق با قانون مانع‌زدایی صنعت برق و خود تامین کردن صنایع انرژی بر، صنعت برق را در عبور از چالش تامین برق مردم استان، همراهی کنند.
اسدی با اشاره به استقرار گنبد حرارتی و ماندگاری هوای گرم در استان، اضافه کرد: به ازای هر یک درجه افزایش دما ۲۵۰ مگاوات به مصرف اضافه می‌شود که معادل یک واحد نیروگاه رامین است.
وی اظهار کرد: برای تامین این میزان از برق لازم است که مردم، ادارات و همه بخش‌ها در این ۲ هفته با مدیریت مصرف، نهایت همکاری را با صنعت برق داشته باشند تا پایداری شبکه حفظ شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این جلسه همچنین با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان صنعت برق برای حفظ پایداری شبکه و خدمات‌رسانی به مردم، گزارشی از اقدامات انجام شده برای عبور از پیک مصرف ،ناترازی تولید و مصرف ، چالش‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها را در حوزه صنعت برق ارائه کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه