روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۰ مرداد - شماره 4645

معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

افزایش ۱۴۰ درصدی جابه‌جایی مسافر دریایی در دولت سیزدهم

 معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جابه‌جایی مسافر دریایی با افزایش ۱۴۰ درصدی معادل ۱۴ میلیون نفر از ۱۰ میلیون نفر در ابتدای دولت سیزدهم به ۲۴ میلیون نفر رسیده است. معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع این وزارتخانه در گزارشی به تشریح عملکرد ۳۴ ماهه وزارت راه و شهرسازی پرداخته است که در بخش عملکرد حوزه حمل‌ونقل دریایی، جابه‌جایی مسافر با افزایش ۱۴۰ درصدی معادل ۱۴ میلیون نفر همراه شده و از ۱۰ میلیون نفر در ابتدای دولت سیزدهم به ۲۴ میلیون نفر رسیده است. میزان تخلیه و بارگیری کانتینری نیز با افزایش ۴۲ درصدی معادل ۷۷۲ هزار TEU نسبت به ابتدای دولت سیزدهم از ۱۸۴۲ هزار TEU در ابتدای دولت به ۲۶۱۴ هزار TEU رسیده است. میزان تخلیه و بارگیری در بنادر کشور هم با افزایش ۱۳ درصدی معادل ۱۸ میلیون تن نسبت به ابتدای دولت سیزدهم از ۱۴۱ میلیون تن در ابتدای دولت به ۱۵۹ میلیون تن رسیده است. همچنین ظرفیت اسمی بنادر کشور نسبت به ابتدای دولت سیزدهم با افزایش ۱۲ درصدی معادل ۳۲ میلیون تن از ۲۶۴ میلیون تن در ابتدای دولت سیزدهم به ۲۹۶ میلیون تن رسیده است.

تراز بانک ملت در تیر ماه
به 6.8 همت رسید
 بانک ملت در تیرماه نیز گزارش خوبی منتشر کرد و تراز کل آن در این ماه به 6.8 همت رسید. به گزارش کائنات، بانک ملت در تیرماه نیز گزارش خوبی منتشر کرد و تراز کل آن در این ماه به 6.8 همت رسید که 5 درصد بیشتر از ماه قبل و 18 درصد بیشتر از تیر سال گذشته بوده است و تقریبا کل این رشد مربوط به ترازعملیاتی بانک بوده و از محل رشد خالص درآمد تسهیلات بانک حاصل شده است.  وبملت در مجموع 4 ماه سال جاری به تراز کل 30 همتی رسیده که 12 درصد بیشتر از دوره مشابه سال گذشته است. در این بازه درآمد تسهیلات بانک 31 درصد و هزینه سپرده‌ها 53 درصد افزایش داشته و در نهایت ترازعملیاتی بانک با 11 درصد افزایش به 22.4 همت رسیده است. در این ماه مانده تسهیلات اعطایی بانک با افت 7 درصدی مواجه شده که مربوط به کاهش 120 همتی تسهیلات ارزی بوده است. با توجه به اطلاعات منتشر شده در صورت‌های مالی، به نظر می‌رسد این کاهش مربوط به تسویه 123 همت مربوط به طلب ارزی از شرکت نفت بوده است؛ ولی هنوز درخصوص اینکه تسویه به صورت ریالی یا ارزی اتفاق افتاده، بانک افشایی نکرده است.

تغییر شماره تلفن امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل
 موسسه اعتباری ملل شماره تلفن امداد مشتریان را به شماره 84333-021 تغییر داد. به گزارش کائنات، این موسسه به منظور تسهیل در ارتباط مشتریان با موسسه شماره تلفن واحد امداد مشتریان را به شماره ۸۴۳۳۳-۰۲۱ تغییر داد. این گزارش می‌افزاید: مشتریان محترم می‌توانند نظرها، پیشنهاد‌ها، انتقادات وشکایت‌های خود را با شماره جدید به صورت شبانه روزی با کارشناسان واحد امداد مشتریان مطرح کنند.
مسدودی کارت در صورت مفقودی وسرقت ،مشخص نمودن مغایرت حساب، شعبه یابی برای مشتریان و پشتیبانی خدمات بانکی دیگر از خدمات قابل ارائه واحد امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه