روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد - شماره 4641

تسریع در تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی


 معاون قضائی دادگستری استان بوشهر گفت: تعیین تکلیف پرونده‌های کالاهای موجود در گمرکات بوشهر تسریع می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از اداره کل استان بوشهر، یوسف مختاری در حاشیه بازدید از انبارهای بندر گناوه، دیلم و ریگ اظهار کرد: در این بازدید روند قانونی انجام تشریفات کالاهای ضبطی مورد بررسی قرار گرفت. وی اضافه کرد: مقرر شد، تمامی کالاهایی که تشریفات قانونی آن‌ها به انجام رسیده و به شکل مکتوب به سازمان اموال تملیکی اعلام شده است، به انبارهای این سازمان منتقل و اقدامات مربوط به فروش آن انجام شود. معاون قضایی دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در مورد کالاهایی که پرونده آن‌ها در مراجع قضائی در حال پیگیری است، با مسئولان ذیربط تماس گرفته و تاکید شد که پرونده‌ها هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.
در این بازدید علی حدادپور مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان بوشهر، سید علی عسکری مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، دادستان دیلم،معاونین هماهنگی و نظارت و حراست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر و جمعی از معاونان و مدیران گمرک گناوه، دیلم و ریگ نیز معاون دادگستری را در این بازدید همراهی کردند.
سید علی عسکری مدیرکل اموال تملیکی بوشهر ضمن قدردانی از توجه مراجع قضایی ، دادگستری و دادستانی استان بوشهر و همکاری کلیه دستگاه های مرتبط با اموال تملیکی در ماه های اخیر افزود: در چند ماه اخیر روند تعیین تکلیف و خروج کالاهای در اختیار این اداره کل در انبارها با همکاری دستگاه های مربوطه مطلوب بوده که با نظارت مراجع قضایی و دادستانی از رسوب کالا جلوگیری شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه