روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد - شماره 4641

بازرس کل استان خوزستان:

برق استان از پایداری خوبی برخوردار است

  بازرس کل استان خوزستان در بازدید از دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌ای استان گفت: با اقدامات خوبی که انجام شده شاهد تامین برق پایداری در سطح استان هستیم.
محمد آقاجری بازرس کل استان از دیسپاچینگ جنوبغرب و فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بازدید و در جریان روند تولید و مصرف برق در استان قرار گرفت.
وی در این بازدید تصریح کرد: در این روزهای گرم و طاقت‌فرسا کسانی شبانه‌روز در تلاش هستند تا زمینه آسایش و استراحت شهروندان در خوزستان فراهم شود.
بازرس کل استان خوزستان با اشاره به تلاش نیروهای مجموعه صنعت برق برای تامین برق پایدار و خدمات‌رسانی به مردم، بیان کرد: برق استان از پایداری خوبی برخوردار است که این موضوع به دلیل اقدامات انجام شده در قبل از شروع پیک و همچنین اقداماتی است که اکنون بر روی شبکه در حال انجام است. آقاجری ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان برق منطقه‌ای خوزستان برای خدمات‌رسانی شایسته به مردم اضافه کرد: در کنار مدیران برق، تلاش می‌کنیم با توجه به میزان و جایگاه تولید و مصرف برق خوزستان در کل کشور، خدمات خوبی به مردم ارائه کنیم.
علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان نیز در این بازدید با ارائه آمار آنلاین تولید و مصرف برق در سطح استان، بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دومین شرکت برق منطقه‌ای کشور در زمینه تولید و مصرف برق است.
وی با بیان اینکه بر اساس شرایط ولتاژی و اطلاعات مرکز کنترل دیسپاچینگ و دستورالعمل‌های مربوطه، شبکه مدیریت و اقدامات لازم برای حفاظت شبکه در روزهای گرم و پیک مصرف انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به شرایط دمایی استان و میزان قابل توجه مصرف برق، با تلاش شبانه‌روزی در حال انجام وظیفه هستیم تا برق پایداری را به مشترکین تحویل دهیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: تلفات شبکه در شبکه انتقال این شرکت ۲.۵ درصد است که نسبت به میانگین کشوری که ۲.۸۷ درصد بوده، پایین تر است.
اسدی افزود: در چهارماهه نخست سال جاری ۳۵ صنعت استان خوزستان نسبت به سال قبل ۷ درصد و شرکت فولاد خوزستان ۲ درصد، افزایش مصرف انرژی داشته‌اند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه