روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد - شماره 4641

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به ایستگاه پایانی رسید


  مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر پس از هماهنگی هیئت داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی، با فرمت جدید طراحی و برگزار شد.
مجید منادی  اظهار کرد: بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از 30 اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد که با توجه به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در سانحه هوایی، کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری سراسر کشور با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد به مدت هفت روز لغو شد.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان گفت: در پی لغو شدن فعالیت های این حوزه، با هماهنگی هیئت داوران و نماینده مرکز هنرهای نمایشی، جشنواره مذکور لغو و با فرمت جدید طراحی شد.
وی با بیان اینکه گروه های پذیرفته در بخش رقابتی جشنواره موظف شدند اثر راه یافته را در شهرهای خود به اجرای عموم درآورند، تصریح کرد: به گروه ها فرصت داده شد تا پس از اجرا، مستندات لازم جهت دریافت کمک هزینه و ورودی جشنواره را به دبیرخانه اعلام کنند.
دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر ادامه داد: همچنین به گروه های شرکت کننده به مدت 2 هفته زمان داده شد تا آثار خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و پس از داوری های صورت گرفته، نتایج بخش صحنه ای و خیابانی مشخص شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه