روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد - شماره 4641

با حضور ملکی مدیرکل بیمه‌های اموال بیمه ایران صورت گرفت؛

برگزاری نشست استمرار موفق طرح فروش بیمه‌نامه حامی خانواده بیمه ایران



  با حضور محمد حسین ملکی، مدیرکل بیمه‌های اموال، دارایی مدیرکل بازاریابی و داود سیاح، مدیرکل روابط عمومی، نشست بررسی استمرار فروش بیمه‌نامه حامی خانه و خانواده با مشارکت برخط مدیران کل استان‌ها برگزار شد.
به گزارش کائنات، مدیرکل بیمه‌های اموال بیمه ایران در مصاحبه با اداره کل روابط عمومی هدف از این هم‌اندیشی را اهمیت رشته بیمه‌های آتش‌سوزی ازنظر ضریب خسارت ‌پایین، تمایل شرکت‌های بیمه به جذب و حفظ پرتفوی این رشته بیمه‌ای و سهم اندک این رشته بیمه در سبد پرتفوی صنعت بیمه و بیمه ایران ‌و ترغیب نمایندگان به فروش رشته بیمه‌های آتش‌سوزی در قالب طرح‌های حامی ‌و اصناف و بررسی دلایل موفقیت استان‌های برتر در مدت زمان فروش این طرح و تأکید بر استمرار فروش بیمه‌نامه طرح حامی دانست.
محمد حسین ملکی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید مدیر عامل بیمه ایران و ترسیم بودجه طلایی لازم است استان‌ها از همه ظرفیت خود و نمایندگان در فروش بیمه‌نامه طرح حامی استفاده نمایند. سال گذشته حق بیمه خوبی فروخته شد اما لازم است امسال تلاش مضاعفی داشته باشیم و از شعب و استان‌ها توقع داریم مقادیر فروش را همه ماهه رصد و برای تحقق بودجه پیش‌بینی‌شده تلاش خود را بکار ببندند.
شایان‌ذکر است در این مراسم ضمن ارائه مفید امینی، کارشناس ارشد اداره کل بیمه‌های اموال در خصوص مشخصات و مزایای طرح، مدیران کل استان‌های گیلان و کردستان به‌عنوان استان‌های موفق در فروش بیمه‌نامه طرح حامی نظرات خود را مطرح و در پایان به سؤالات ارسالی استان‌ها پاسخ داده شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه