روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد - شماره 4640

کارشناس سیاست خارجی در گفت و گو با کائنات

افرادی که برای حزب و جناح خود کار می‌کنند نه برای مردم، خیرخواه کشور نیستند


 کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: کسانی که منافع حزبی و جناحی خود را اولویت قرار می دهند عمدتا کشور را به سمت خطا و انحراف می برند، بنابراین برای عبور از شرایط فعلی کشور و آماده سازی زیر ساخت هایی که برای توسعه کشور فراهم سازی آنها لازم و ضروری است باید به سمت انتخاب و معرفی وزرایی برویم که از ملت هستند و به منافع ملی می اندیشند.
حسین کنعانی مقدم کارشناس و تحلیلگر سیاسی در گفت و گو با کائنات در خصوص صحبت های رئیس جمهور منتخب مردم درخصوص معرفی وزرای کارآمد به دولت و عبور از مسائل جناحی و حزبی به نفع تامین منافع عمومی کشور گفت: در شرایط فعلی کشور برای برون رفت از مشکلات و دست یافتن به نتایج بهتر توسعه ای نیازمند روی کار آمدن دولتی کارآمد هستیم تا مشکلات و چالش های کشور را حل و فصل کند، لذا دولت کارآمد نیازمند استفاده از مدیرانی است که فارغ از بحث‌های سیاسی کارآمدی لازم را داشته باشند.
وی در این باره بیان داشت: عبور از جناحی گری و حزبی بازی به نفع انتخاب وزرایی مجرب، با تقوا و شجاع بسیار مهم است چرا که کشور نیازمند روی کار آمدن هیئت دولتی است که از تهدیدات داخلی و خارجی و معاندان انقلاب و دشمنان مردم نترسد، بلکه با شجاعت در برابر تهدیدات ایستادگی کند.
حسین کنعانی مقدم گفت: وزرایی باید روی کار بیایند که در رابطه با مسائل اجرایی کشور تخصص لازم برای رفع مشکلات کشور را داشته باشند، ضمن اینکه به وعده های داده شده به مردم تقید کافی را داشته باشند.
 وی در این باره بیان داشت: باید افرادی به رئیس جمهور برای وزارتخانه های مختلف معرفی شوند که اهل تفکر؛ تعقل و تدبر باشند؛ افرادی که اولویت های کشور را به خوبی بشناسند و برای رفع چالش های موجود برنامه محور عمل کنند نه در حد حرف و سخن و برای کسب پست و مقام.
حسین کنعانی مقدم یادآور شد: افرادی که برای حزب و جناح خود کار می کنند نه برای مردم، خیرخواه کشور نیستند چرا که در حال حاضر اولویت ما باید تامین منافع ملی و حفظ شکوه و استقلال کشور و ایجاد رضایتمندی در جامعه باشد.
کارشناس و تحلیلگر سیاسی تصریح نمود: کسانی که منافع حزبی و جناحی خود را اولویت قرار می دهند عمدتا کشور را به سمت خطا و انحراف می برند، بنابراین برای عبور از شرایط فعلی کشور و آماده سازی زیر ساخت هایی که برای توسعه کشور فراهم سازی آنها لازم و ضروری است باید به سمت انتخاب و معرفی وزرایی برویم که از ملت هستند و به منافع ملی می اندیشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه