روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ چهارشنبه ۳ مرداد - شماره 4640

حداد عادل:

از ایده دولت اجماع و وفاق ملی استقبال می‌کنیم


  رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: در سوابق آقای پزشکیان هیچ نقطه‌ منفی وجود ندارد، چه از نظر خانوادگی، چه اخلاقی، چه انقلابی و چه مالی؛ خودش را هم یک بسیجی می‌داند، نه عضو هیچ جریانی.
غلامعلی حداد عادل در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تشریح مولفه‌های مثبت شخصیتی رئیس‌جمهور منتخب، گفت: دکتر پزشکیان در فاصله‌ 15تیر تا امروز یک چهره‌ مردمی صمیمی به‌دور از تکبر از خود نشان داد؛ چه از حیث حضور در هیأت‌های عزاداری که دوبار در مراسم عزاداری بیت رهبری شرکت کرد و نیز در حسینیه‌ها و تکیه‌ها و در دسته‌های سینه‌زنی همچون آحاد مردم حاضر شد. اخیرا هم که نمایندگان مجلس با رهبری دیدار داشتند آقای پزشکیان به مثابه یک نماینده به مجلس رفتند و روی صندلی خودشان نشستند و بعد هم همراه با نمایندگان به دیدار رهبری رفتند. اینها جهات امیدوارکننده است. نکته مهم این است که در سوابق آقای پزشکیان هیچ نقطه‌ منفی وجود ندارد، چه از نظر خانوادگی، چه از نظر اخلاقی، چه از نظر انقلابی، چه از نظر مالی. او خودش را یک بسیجی می‌داند نه عضو هیچ جریانی. پیام‌هایی که او برای سیدحسن نصرالله و حماس ارسال کرده و پاسخی که به کشورهای مختلف داده، همه مثبت بوده‌اند.
حداد عادل با بیان اینکه «برخی نگرانی‌های طیف‌های اصولگرایی درباره نحوه چینش کابینه وجود دارد»، تأکید کرد: درحال‌ حاضر ما در حالت انتظار هستیم و نمی‌دانیم چه خواهد شد اما این مهم است که آقای پزشکیان از جریان اصولگرا هم درخواست کرده است برای وزارتخانه‌های مختلف پیشنهاد بدهند. رئیس‌جمهور منتخب گفته است می‌خواهد تاجایی که امکان دارد یک دولت اجماع و وفاق ملی تشکیل بدهد که ما از این ایده استقبال می‌کنیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه