روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۴ تير - شماره 4634

برگزاری مراسم انتصاب معاون اعتباری منطقه فارس بانک ایران زمین

 مراسم تکریم و معارفه معاون اعتباری مدیریت استان فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین با حضور وحید علیزاده مدیر امور شعب و مدیر، معاونین و روسای شعب استان برگزار شد.
به گزارش کائنات، در این مراسم مدیر امور شعب بانک ایران زمین ضمن تاکید بر نقش موثر بازاریابی شعب، بیان کرد: زمانی که عملکرد روسای شعب موفق را بررسی می کنیم، متوجه می شویم که آنها به صورت مستمر در حال بازاریابی و دیدار با اشخاص حقیقی و حقوقی معتبر در سطح استان هستند و لحظه ای از تلاش برای جذب حداکثری مشتریان بالقوه درنگ نمی کنند.
علیزاده بررسی عملکرد روسای شعبی که طی ۳ ماهه اول سال عملکرد ضعیف تری نسبت به سایر شعب استان داشته اند را ضروری دانست و خطاب به مسئولین شعب افزود: چشم کارکنان شعب به عملکرد مسئول شعبه است و میزان تلاش شما تاثیر مستقیم بر عملکرد سایر همکاران خواهد داشت. کلیه مسئولین شعب باید صد در صد پتانسیل خود را بکار گیرند و محصولات و خدمات بانک را با افتخار، اعتماد به نفس و شجاعت عرضه کنند.  مدیر امور شعب ضمن اشاره به دارایی های قابل توجه و ارزنده بانک، بار دیگر بر حاشیه سازی ها و اخبار منفی خط بطلان کشید و گفت: همکاران با تلاش و همت خود همچون گذشته از جایگاه شایسته بانک حفاظت کنند. علیزاده بر ایجاد اعتماد برای مشتریان و مراجعه کنندگان به شعبه تاکید کرد و خاطرنشان کرد: همکاران با ایجاد اعتماد مشتریان به بانک، برای شعبه خود اعتبار ایجاد کنید. بین مردم بودن و آشنایی با آنان، جز از طریق بازاریابی های منسجم و مستمر میسر نخواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه