روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۳ شنبه ۲۳ تير - شماره 4633

دیدار رئیس جمهور منتخب با خانواده شهید رئیسی


 مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب عصر پنجشنبه با حضور در منزل شهید رئیسی با همسر و خانواده وی از نزدیک گفت‌وگو کرد.
در این دیدار صمیمی، پزشکیان با گرامیداشت نام و یاد رئیس جمهور شهید، از تلاش‌های ارزنده و فراموش ناشدنی آن شهید در مسیر خدمت به مردم و پیشرفت کشور قدردانی کرد.
جملیه علم‌الهدی همسر شهید رئیسی نیز در این دیدار در سخنانی با برشمردن برخی ویژگی‌های شهید جمهور و تلاش‌های وی برای خدمت به مردم و اعتلای نام انقلاب اسلامی، بر ضرورت تداوم مسیر خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران تاکید کرد.
دیدار سرلشکر صفوی با رئیس‌جمهور منتخب
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد.
در این دیدار سرلشکر یحیی صفوی با تبریک انتخاب پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهوری، برای وی در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.
رئیس بنیاد مستضعفان با پزشکیان دیدار کرد
حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، با تبریک انتخاب وی از سوی مردم به عنوان رئیس جمهور، از آمادگی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای کمک به دولت جدید در مسیر بسط عدالت و کمک به محرومان خبر داد.
پزشکیان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور و تبریک دکتر دهقان بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری همه نهادها و ارکان نظام برای خدمت به مردم و بهبود وضعیت کشور تاکید کرد.
گزارش رئیس بنیاد شهید به رئیس‌جمهور منتخب
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در دفتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، ضمن تبریک موفقیت وی در کسب اعتماد مردم در انتخابات، آخرین وضعیت اقدامات و خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران را تشریح کرد. وی همچنین آخرین وضعیت و اقدامات این مجموعه و خدمات در حال ارائه به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان سرافراز کشور را تشریح کرد. پزشکیان هم در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت رسیدگی مناسب به خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران کشور، از توضیحات قاضی‌زاده و نیز از حضور وی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی برای ایجاد نشاط و شور در این رویداد مهم ملی قدردانی کرد.
دیدار زاکانی با رئیس‌جمهور منتخب
علیرضا زاکانی شهردار تهران با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، کسب اعتماد اکثریت مردم به عنوان رئیس جمهور همه ملت ایران را به مسعود پزشکیان تبریک گفت و برای وی در مسیر خدمت به ایرانیان آرزوی موفقیت کرد.
شهردار تهران اظهار امیدواری کرد که با تداوم همکاری و هم‌افزایی دولت جدید و شهرداری تهران، مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف تهران بیش از پیش تسهیل و هموار شود.
پزشکیان نیز در این دیدار از حضور و تلاش زاکانی برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات، تشکر کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه