روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۰ تير - شماره 4632

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام؛

برگزیدگان مسابقات ملی مهارت ایلام حمایت شوند

     سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام گفت: حمایت از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت که از جوانان نخبه ای هستند موجب کسب موفقیت های دیگری برای استان می شود.
 ایلام- حمیدرضا رئیسی در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، اظهار داشت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیش از ۵ دهه است که در حوزه مهارت ماهر و نیمه ماهر به متقاضیان خدمات ارائه می کند. و فراگیری اشتغال اولویت اصلی سازمان در کشور است.
وی افزود: اشتغال اهداف مشترک ستاد اجرایی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد که با ارائه آموزش مهارت های تخصصی، دانشجویی، دانش آموزی در سنین مختلف این مهم دنبال می شود.
سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام با بیان اینکه افراد دارای مهارت بیکار نمی ماند گفت: در این راستا ستاد اجرایی می تواند با احداث یا تجهیز ساختمان سه شهرستان استان که فاقد مرکز ثابت هستند به مهارت آموزی کمک کند.  رییسی عنوان کرد: اولویت سازمان ارائه آموزش می باشد که در این راستا در رشته های مختلف سالیانه ۲۵ هزار نفر آموزش در بخش خصوصبی و دولتی به متقاضیان انجام می شود.  وی تاکید کرد: مهارت آموزی موجب ایجاد اشتغال بین جوانان می شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام نیز در این دیدار گفت: یکی از هدف های ستاد اشتغال می باشد و پرداخت تسهیلات به افراد داری مدرک اموزش فنی و حرفه ای و از طریق درگاه انجام می شود.
محمد زارع در پایان از قول مساعدت و همکاری جهت تجهیز سه مراکز آموزش فنی وحرفه ای در شهرستان های تازه تاسیس استان خبر داد.   لازم به ذکر است؛ سال گذشته دو مدال طلا، دو نقره و یک دیپلم افتخار در مسابقات ملی مهارت کشوری توسط جوانان ایلام کسب شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه