روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۰ تير - شماره 4632

در دومین جشنواره ملی حکمت:

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری به عنوان راهبر برگزیده اقتصادی معرفی شد

  دردومین دوره جشنواره ملی حکمت (حمایت از کالای ایرانی، میعادملی، تولید داخلی) که در راستای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) برگزار گردید، شرکت نفت و گاز آغاجاری بعنوان واحد منتخب  و مهندس جواد تقی زاده بعنوان راهبر برگزیده اقتصادی معرفی شد.
دومین دوره جشنواره ملی حکمت با حضور تلاشگران عرصه تولید کشور و حمایت وزارت صمت، ارتباطات، مراکز علمی و برخی دستگاه های اجرایی کشور با موضوع بررسی فرصتها و تهدید های تحقق رونق تولید با محورهای ترویج مصرف کالای داخلی و ارتقای کیفیت و رقابت پذیری در تولید ملی، بررسی الزامات اقتصاد عدالت محور مردم پایه و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و شیوه مقابله با تحریم های اقتصادی و تبدیل تهدید به فرصت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.
 بررسی شیوه های علمی و عملیاتی جلب اعتماد مصرف کننده داخلی و بین المللی، بررسی الزامات و مزایای خروج از اینرسی نامناسب حاکم بر سازمانهای ملی و بررسی قوانین حاکم بر فضای کسب و کار و رقابت پذیر سایر محورهای این رویداد بود.
 در این جشنواره ملی همچنین مطابق ماده ۲۰ سیاستهای اقتصاد مقاومتی مدیران،سازمانها و شرکت های برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند که شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بعنوان شرکت منتخب و مدیر عامل بعنوان راهبر برگزیده اقتصادی معرفی شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه