روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۰ تير - شماره 4632

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تشریح کرد؛

کدام استان ها بیشترین نوسازی در بافت فرسوده انجام دادند؟

  مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام استان‌های برتر در فرایند نوسازی بافت فرسوده شهری گفت: نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده شهری از ۲۹۰ هزار واحد عبور کرده و تهران، خراسان رضوی و خوزستان در صدر استان‌ها در حوزه نوسازی بافت فرسوده قرار دارند.
محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران روند ارایه نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری و همچنین بهره‌برداری از واحدهای تکمیل شده در این بافت‌ها را به تفکیک استان‌ها اعلام کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرایند نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری به ۲۹۰ هزار و ۲۳۷ واحد رسیده است که از این تعداد واحد در حال نوسازی در بافت‌های فرسوده شهری بیش از ۱۰۴ هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ادامه داد: استان‌های برتر در نوسازی بافت‌های فرسوده شامل استان تهران با ۶۳ هزار و ۹۴۸ واحد، خراسان رضوی با ۳۵ هزار و ۱۹۶ واحد، خوزستان با ۲۰ هزار و ۳۵۹ واحد، آذربایجان شرقی با ۱۸ هزار و ۲۸۸ واحد، آذربایجان غربی با ۱۴ هزار و ۸۷۵ واحد، مازندران با ۱۱ هزار و ۶۱۵ واحد، همدان با ۸ هزار و ۴۹۲ واحد، البرز با ۸ هزار و ۳۳۲ واحد، کرمانشاه با ۷ هزار و ۶۴۹ واحد، شمال فارس با ۷ هزار و ۵۵۶ واحد، قم با ۶ هزار و ۵۷۸ واحد، گلستان با ۶ هزار و ۳۶۰ واحد و کرمان با ۶ هزار و ۱۵۰ واحد است.
به گفته آیینی، تفکیک استان تهران نیز در فرایند نوسازی شامل ۵۳ هزار و ۵۱۳ واحد در شهر تهران، ۲ هزار و ۲۱۱ واحد در شهرستان بهارستان، یک هزار و ۳۴۷ واحد در شهر قدس، یک هزار و ۵۹ واحد در شهریار، ۸۰۵ واحد در اسلامشهر، ۶۰۲ واحد در قرچک، ۳۴۶ واحد در ری، ۳۱۰ واحد در ملارد و ۲۰۳ واحد در پاکدشت است.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه